کد خبر: ۲۲۴۲۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي ميلان عنوان کرد آينده او در اين تيم مشخص نيست و معلوم نيست فصل آينده روي نيمکت اين تيم بنشيند يا خير.

 

ميلان در آخرين ديدار خود در رقابت‌هاي سري A موفق شد ساسولو را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد تا فصل را با يک پيروزي به پايان برساند.

به نقل از ايسنا، کلارنس سيدورف ، سرمربي ميلان پس از پيروزي تيمش برابر ساسولو در نشست خبري خود درباره ماندن در ميلان ، گفت: دوست ندارم که از طريق رسانه‌ها با باشگاه صحبت کنم. من حرفم را چند ماه پيش به باشگاه زده‌ام و اکنون منتظر تصميم آنها هستم. فکر مي‌کنم تا هفته‌ آينده سرنوشت من در ميلان مشخص شود. در حال حاضر آينده من در باشگاه مشخص نيست. بايد سر يکسري از مسائل با باشگاه به توافق برسيم. هنوز هيچ چيز مشخص نيست و نمي‌دانم که سرمربي ميلان خواهم بود يا خير.

سرمربي هلندي ميلان در ادامه گفت: صرف نظر از نتيجه‌اي که در اين فصل به دست آورده‌ايم. خيلي خوشحالم که توانستم بازيکنان ميلان را متحد کنم. ما اکنون يک گروه از بازيکنان با انگيزه در تيممان داريم که دوست دارند بازي به بازي بهتر شوند. البته راضي نگه داشتن همه اعضاي تيم کار آساني نيست. زماني که در رئال مادريد بازي مي‌کردم پنج – شش بازيکن بودند که ناراحت بودند. تلاشم را مي‌کنم که بتوانم همه بازيکنانم تيمم را راضي نگه دارم.

ميلان که فصل را با ماسيميليانو آلگري آغاز کرد پس از پايان نيم فصل نخست او را برکنار کرد و کلارنس سيدورف هلندي را جايگزين سرمربي ايتاليايي خود کرد.

ميلان با کسب 57 امتياز از 38 مسابقه در رده هشتم جدول سري A قرار گرفت و فصل آينده در هيچ رقابت اروپايي حاضر نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها