کد خبر: ۲۲۴۲۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
زين الدين زيدان معتقد است آلمان آماده‌ترين تيم جام جهاني 2014 خواهد بود.

 

فرانسه در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 برزيل برابر هندوراس قرار خواهد گرفت.

به نقل از ايسنا، زين الدين زيدان، بازيکن سابق تيم ملي فرانسه معتقد است اين تيم مي‌تواند با درخشش بازيکناني همچون فرانک ريبري و کريم بنزما عملکرد درخشاني در جام جهاني 2014 برزيل داشته باشد.

زيدان درباره تيم فعلي فرانسه گفت: فرانسه در دوره قبل عملکرد ضعيفي در جام جهاني از خود به نمايش گذاشت. آنها بايد در برزيل اين نتيجه‌ را جبران کنند. تيم فرانسه در مرحله مقدماتي با تيم اسپانيا همگروه بود و طبيعي بود که اول شدن در آن گروه خيلي سخت بود، اما توانست در پلي‌آف نتيجه‌ لازم را بگيرد و به جام جهاني راه يابد.

زيدان در ادامه گفت: بسيار مشتاقم که کار تيمي فرانک ريبري و کريم بنزما را در تيم ملي فرانسه ببينم.آنها اين فصل در تيم‌هاي باشگاهي‌شان عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند و به نظر من زوج ريبري و بنزما مي‌تواند يکي از خطرناک‌ترين زوج‌هاي جام جهاني باشد.

"زيزو" در ادامه به بازيکنان تيم ملي فرانسه توصيه کرد در جام جهاني هيچ حريفي را دست کم نگيرند. او ادامه داد: همه 32 تيم حاضر در جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي خوب و قابلي هستند. تصور اين که فرانسه در گروه آساني قرار گرفته است، ممکن است به ضرر ما تمام شود. بازي اول با هندوراس براي ما بسيار مهم است، چرا که آنها انگيزه زيادي براي موفقيت برابر فرانسه دارند. سوئيس نيز تيم خيلي خوبي است و مي‌تواند به حريفي سخت براي فرانسه تبديل شود. همچنين اکوادور تيمي فيزيکي است که مانند ساير تيم‌هاي آمريکاي جنوبي فوتبال قدرتي را به نمايش مي‌گذارد.

زننده دو گل فرانسه در فينال جام جهاني 1998 در پايان درباره ارزيابي‌اش از تيم‌هاي مدعي قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل، گفت: نمي‌دانم چه تيمي قهرمان خواهد شد، شايد يک تيم اروپايي بتواند به فينال اين رقابت‌ها برسد. آلمان، اسپانيا، ايتاليا، هلند ، پرتغال و فرانسه تيم‌هايي هستند که شانس رسيدن به فينال را دارند. اما به نظرم آلمان آماده‌ترين تيم جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها