کد خبر: ۲۲۵۰۴۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با معاون وزیر خارجه کشورمان نقش جمهوری اسلامی در موضوع سوریه را سازنده خواند و ابراز امیدواری کرد که آشتی ملی در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین تحقق یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حاشیه برگزاری دومین نشست کمیته مشترک سیاسی ایران و قطر در دوحه، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با یکدیگر دیدار کردند.

در این ملاقات خالد مشعل با ابلاغ سلام به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از نقش ارزنده سوریه در کمک به فلسطین، بر نقش مقاومت به عنوان مهمترین راهکار احقاق حقوق ملت فلسطین تاکید و ابراز امیدواری کرد که آشتی ملی در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین تحقق یابد.

خالد مشعل با اشاره به سوء استفاده رژیم صهیونیستی از روند تحولات منطقه و تاکید بر اینکه بحران سوریه راه‌حل صرفا سیاسی دارد، نقش ایران را در موضوع سوریه، سازنده دانست و همکاری منطقه‌ای ایران، ترکیه و عربستان سعودی را مهمترین راه‌حل سیاسی منطقه‌ای ارزیابی کرد و افزود: ما حمایت‌های بشار اسد و مردم سوریه از فلسطین را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و به قدرت حزب الله و گروه‌های فلسطینی در محور مقاومت افتخار می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها