کد خبر: ۲۲۵۳۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
معاون اجرایی باشگاه فولاد گفت كه مبلغ قرارداد اسکوچیچ کمتر از فرکی است. همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مدعی شد كه فرکی روی دراگان اسکوچیچ نظر داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته تیم ملوان با مسئولان باشگاه فولاد به توافق رسید تا فصل آینده برای دفاع از عنوان قهرمانی روی نیمکت تیم اهوازی بنشیند.

 

اسماعیل عسگریان، معاون اجرایی باشگاه فولاد در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: «اسکوچیچ امروز به اهواز آمد و پس از مذاکرات موفقیت‌آمیزی که داشتیم قرارداد یک ساله‌ای با او امضا کردیم و قرار است که فردا هم قراردادش در هیات فوتبال ثبت شود.»

 

او درباره اینکه چرا قرارداد فرکی تمدید نشد، گفت: «فرکی همان‌طور که خود گفته بود مشکل جسمی داشت و پایش نیاز به عمل جراحی داشت. او پس از بررسی شرایط متوجه شد که نمی‌تواند این عمل جراحی را به عقب بیندازد.»

 

عسگریان گفت: «اگر می‌خواستیم تا زمان بهبود فرکی صبر کنیم زمان را از دست می‌دادیم و با هماهنگی با خود این تصمیم را گرفتیم. او هم ترجیح داده که تا زمانی که به سلامتی کامل می‌رسد استراحت کند.»

 

معاون اجرایی فولاد درباره دستیاران اسکوچیچ هم گفت: «او هنوز دستیاری به ما معرفی نکرده است. معمولا دستیاران را خودمان تعیین می‌کنیم. ضمن اینکه مبلغ قرارداد اسکوچیچ هم کمتر از فرکی است.»

 

* فركی هم روی اسكوچیچ نظر داشت

همچنین محمد احرام‌باف در گفتگو با فارس در این خصوص گفت: «گزینه اصلی ما حسین فرکی بود اما در آخرین صحبت‌هایی که سیف‌الله دهکردی با فرکی داشت او به دلیل مشکلات جسمانی و مسائل دیگر اعلام کرد نمی‌تواند در فولاد بماند و مسئولان تیم با سایر گزینه‌ها مذاکره کردند.»

 

وی عنوان کرد: «نظر مسئولان تیم روی دراگان اسکوچیچ بود و در صحبتی که دهکردی با حسین فرکی انجام داد او هم روی این مربی نظر داشت.»

 

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: «هنوز قرارداد اصلی امضا نشده و قرار است ساعت 14:30 دقیقه فردا با حضور در هیأت فوتبال قرارداد رسمی دو طرف به امضا برسد. اسکوچیچ هنوز چیزی در مورد بازیکنان مورد نظر خود به باشگاه اعلام نکرده قرار است فیلم بازی های فولاد خوزستان را در اختیار او قرار دهیم تا این مربی هر چه بیشتر روی بازیکنان و نفراتی که نیاز دارد به شناخت برسد.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها