کد خبر: ۲۲۶۱۶۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۶ خرداد ۱۳۹۳

هفت ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار مقابل مونته نگرو، نظرات خود را در باره این دیدار دوستانه اعلام کردند.

به گزارش روزسه شنبه فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در دیداری دوستانه در اردوی اتریش به مصاف تیم ملی مونته نگرو رفت که در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.

اظهارات هفت ملی پوش فوتبال ایران در زیر آمده است:

* دژاگه : می توانیم در برزیل نتیجه خوبی کسب کنیم

اشکان دژاگه گفت: فکر می کنم ما بازی خوبی را مقابل مونته نگرو انجام دادیم. شانس های زیادی هم برای بردن این تیم داشتیم. اما مهم این است که بچه ها تمام توان و تلاششان را نشان دادند و خیلی خوب بازی کردند.

وی افزود : به نظر من بازیکنان توانستند تمام نکات و خواسته های کی روش را در این دیدار انجام دهند. مونته نگرو تیم خوبی بود و ما هم نشان دادیم که می توانیم مقابل تیم های مطرح دنیا خوب بازی کنیم.

دژاگه در مورد تعویض بازیکنان در نیمه دوم گفت: نیمه دوم ترکیب کاملا عوض شد ولی همه بازیکنانی که به زمین آمدند خیلی خوب با هم کار کردند و تا آخر بازی شانس زدن گل را هم داشتیم و اگر به همین صورت در کنار هم باشیم، می توانیم نتیجه خوبی در بازیهای جام جهانی 2014 برزیل کسب کنیم.

* صادقی: سبک بازی مونته نگرو شبیه بوسنی است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت : بازی خوبی بود. نتیجه با گل می توانست تمام شود اما به دلیل اینکه از موقعیتهای خود برای گلزنی استفاده نکردیم، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امیر حسین صادقی افزود: سبک بازی مونته نگرو شبیه تیم بوسنی است که این موضوع می تواند شناخت ما را از این تیم بیشتر کند.

وی شرایط بدنی بازیکنان به گونه ای است که هر روز پیشرفت داشته و تاکتیک بهتری را در زمین اجرا می کنیم و امیدوار هستیم که در چند روز آینده نیز بهتر شویم. فشار تمرینات در بازی دیروز مشهود بود. بازیکنان از لحاظ جسمانی درچند روز آینده و اردوی برزیل بهتر خواهند شد.

* حیدری : از موقعیت های خود استفاده نکردیم

ملی پوش فوتبال ایران گفت : بازی خوبی مقابل مونته نگرو انجام دادیم، در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم و در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم.

خسرو حیدری اظهار داشت : معتقدم یکی از مسابقات خوبمان را برابر مونته نگرو برگزار کردیم تا با آمادگی کامل به رقابتهای جام جهانی اعزام شویم.

وی درباره تیم مونته نگرو بیان داشت: تیم خوبی بود و فکر می کنم اگر کمی شانس داشت می توانست در جام جهانی حضور داشته باشد.

حیدری در مورد دیدار دوستانه تیم ایران برابر آنگولا گفت: به طور حتم تا بازی روز جمعه بهتر می شویم و امیدوارم یک برد مقابل این تیم آفریقایی داشته باشیم.

وی افزود : خوشحالم که در هر کشوری که حضور داریم هواداران ما را حمایت می کنند امیدوارم تماشاگران ایرانی را در جام جهانی برزیل در کنار خود داشته باشیم.

* تیموریان : کارگروهی خود را به مونته نگرو دیکته کردیم

آندرانیک تیموریان در خصوص دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش گفت: بازی خیلی خوبی بود و از لحاظ کار تاکتیکی و گروهی خودمان را به مونته نگرو دیکته کردیم تا نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را به اجرا در آوریم.

وی در باره تیم مونته نگرو گفت: مونته نگرو ، تیم خوبی بود. اکثر بازیکنانش در اروپا بازی می کنند و ما سعی کردیم بازی به مراتب بهتری نسبت به بازی برابر بلاروس انجام دهیم و امیدوار هستم تماشاگرانی که فوتبال را از تلویزیون دیدند، رضایت داشته باشند.

تیموریان ادامه داد: چند موقعیت 100 در صد داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم. تیم مونته نگرو بازیکنان خوبی داشت و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند. ما مقابل این تیم بسته بازی کرده و کارهای تاکتیکی که در طول هفته انجام داده ایم را اجرا کردیم.

وی گفت: کادر فنی و مربیان شناخت خوبی از این تیم داشتند. فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیمویان از حضور تماشاگران ایرانی در اتریش قدردانی کرد و گفت: به عنوان یک عضو کوچک تیم ملی از حضور مردم تشکر میکنم که در هر کشوری که حضور داریم حامی ما هستند. امیدوارم در کنار رسانه ها ، مردم را همینطور در کنار خودمان داشته باشیم و بازیکنان را در جام جهانی حمایت کنند.

* حسینی : بازی قابل قبول را انجام دهیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: این دومین بازی تدارکاتی ما در اتریش بود و نسبت به بازی بلاروس خیلی بهتر بازی کردیم و بعد از چند روز تمرینات سخت بدنسازی که داشتیم توانستیم یک بازی قابل قبولی را انجام دادیم.

سید جلال حسینی افزود : در بازیهای تدارکاتی نتیجه خیلی مهم نیست، مهم این بود که ما خیلی سازمان یافته و با دوندگی بالا توانستیم شرح وظایفی که کادر فنی از ما خواسته بود را به خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص تیم مونته نگرو گفت: مونته نگرو یکی از تیم های خوب اروپایی است و چند وقت پیش یک دیدار دوستانه با تیم ملی غنا داشت و توانسته بود که این تیم را شکست دهد، ولی تیم ملی ایران هم در برابر این تیم چیزی کم نداشت. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که ما تمرینات بدنسازی را تازه پشت سر گذاشته ایم و تمرینات تاکتیکی سختی را هم انجام داده ایم ، با این حال بازیکنان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

* قوچان نژاد: برابر آنگولا بهتر هم خواهیم شد

قوچان نژاد گفت: به نظر من بازی مقابل مونته نگرو بازی خوبی برای ما بود و هرچند نتیجه این مسابقه صفر به صفر شد، اما ما می توانستیم برنده این دیدار باشیم و حتی تا پایان مسابقه و در لحظه های آخر هم موقعیت گل زنی داشتیم. اما تیم ملی و در مسابقه با مونته نگرو بسیار خوب و هماهنگ کار کرد.

وی افزود: در نیمه اول چه از لحاظ دفاعی و حمله عملکرد مناسب و هماهنگی خوبی داشتیم و شانس های خوبی برای گل زنی داشتیم. خیلی خوب با هم کار کردیم و از نظر تاکتیکی تمام بازیکنان خوب بودند و در نیمه دوم هم به همان شکل ادامه دادیم. به نظر من دیدار امروز درس خیلی خوبی برای ما بود و کارهای که سرمربی تیم از بازیکنان توقع داشت ما به نحو احسن امروز در این زمین پیاده کردیم و امیدوارم در بازی روز جمعه برابر تیم آنگولا هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

قوچان نژاد درخصوص تیم مونته نگرو گفت: تیم جوانی بود، اما از نظر فیزیکی خیلی قوی بودند و میانگین قدی این تیم بالای 180 بود و پاس های خوبی با هم انجام می دادند ولی به نظر من ما هم چیزی کمتر از مونته نگرو نداشتیم و یک بازی مساوی و 50-50 را رودروی هم به نمایش گذاشتیم. تیم مونته نگرو را می شود از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی با تیم ملی بوسنی مقایسه کرد. روز خیلی خوبی برای ما بود درست است که این بازی را نبردیم ولی مهم این است که خیلی خوب مقابل این تیم بازی کردیم.

مهاجم تیم ملی گفت: با توجه به فشاری که روی تمرینات هر روز ما وجود دارد ولی بازیکنان امروز همه آمادگی خوبی داشتند و بنا بر خواسته کادر فنی همه با همه حمله می کردیم و همه با هم دفاع می کردیم که این بازی خاص در فوتبال دشوار است و نیاز به صرف انرژی بالایی دارد، اما بازیکنان به خوبی از عهده آن برآمدند و تمام بازیکنان امروز این توانایی را از خود نشان دادند و از این دیدار نتیجه مثبتی هم گرفتیم.

* شجاعی : به مرز آمادگی رسیده ایم

مسعود شجاعی پس از دیدار دوستانه مقابل مونته نگرو گفت: از نظر من بازی خوبی بود و برای شبیه سازی دیدار مقابل بوسنی انتخابی مناسب و محک خوبی برای تیم ما بود و اگر در ضربات پایانی دقت بیشتری می کردیم می توانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود : مونته نگرو یک تیم اروپایی است و فوتبال خوب و محکمی را بازی می کرد و مانند بوسنی یک فوتبال درگیرانه را به نمایش گذاشت. البته تیم ما از نظر فیزیکی و میزان دوندگی بهتر از مونته نگرو بود. به هر حال این دیدار برای ما ماکت خوبی از دیدار مقابل تیم ملی بوسنی بود.

شجاعی درباره دو ترکیب متفاوت نیمه های اول و دوم بازی گفت: بازیکنانی که وارد زمین شدند بسیار خوب کار کردند و نشانه هایی از رسیدن به مرز آمادگی مورد نظر را، در این دیدار شاهد بودیم. در واقع تمرینات خوب و رقابت خوبی که در تیم ملی وجود دارد، نشان از این دارد که یک تیم شده ایم و فرقی ندارد کدام بازیکن در زمین بازی کند و همگی در سطح خوبی قرار داریم.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می کند، عصر جمعه هفته جاری در آخرین دیدار دوستانه خود در اتریش به مصاف تیم ملی آنگولا می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها