کد خبر: ۲۲۶۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۸ مهر ۱۳۹۰
این سیستم تلفیقی از دوربین‌های مدارس بسته به اضافه هلی‌کوپترهای بدون سرنشین است که می‌تواند تا شعاعی را پوشش به اضافه عکس‌های ماهواره‌ای که که از هر سه بعد بستگی به وضعیت توپوگرافی منطقه استفاده می‌شود.
مدیر کل حریم شهر تهران گفت: از سال آینده حریم شهر تهران با دوربین‌های هوشمند، هلیکوپتر‌های بدون سرنشین و عکس‌های ماهواره‌ای به صورت آنلاین رصد خواهیم کرد تا از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جلوگیری شود.

به گزارش598 به نقل از فارس، سید صباح‌الدین متقی با اشاره به اینکه سیستم هوشمندی برای کنترل حریم تهران طراحی کردیم گفت: امیدواریم بحث کنترل هوشمند حریم تهران را بتوانیم با حداقل هزینه و راندمان بالا اجرا کنیم.

مدیر کل حریم شهر تهران ادامه داد: سیستم کنترل را به صورت مدرن و هوشمند اجرا می‌کنیم. در حال حاضر به روش سنتی و با استفاده از ماشین و امکانات فیزیکی حریم کنترل می‌شود.

وی در خصوص سیستم کنترل هوشمند حریم گفت: این سیستم تلفیقی از دوربین‌های مدارس بسته به اضافه هلی‌کوپترهای بدون سرنشین است که می‌تواند تا شعاعی را پوشش به اضافه عکس‌های ماهواره‌ای که که از هر سه بعد بستگی به وضعیت توپوگرافی منطقه استفاده می‌شود.

مدیرکل حریم شهر تهران ادامه داد: به صورت آنلاین رصد حریم را در خصوص جلوگیری از ساخت‌ و سازها کنترل خواهیم کرد.

مدیر کل حریم شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر طرح را آماده می‌کنیم گفت: بعد از خریداری تجهیزات کار را آغاز می‌کنیم.

متقی اضافه کرد: سال آینده کل حریم تهران را به صورت هوشمند کنترل خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها