يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۶۹۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

لیست بازیکنان هلند

هلند در گروه B جام جهانی 2014 با تیم‌های اسپانیا، شیلی و استرالیا هم‌گروه است و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها باید با اسپانیا دیدار کند.

لوئیس فان خال سرمربی تیم ملی هلند فهرست 23 نفره تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2014 را اعلام کرد که به شرح زیر است:

* دروازه‌بان‌ها:

یاسپار کلیسن(آژاکس)، میشل وورم(سوانسی)، تیم کرول(نیوکاسل)

خط دفاع:

پل ورهاگ(آوگسبورگ)، داریل یان‌مات(فاینورد)، جوئل فلتن(آژاکس)، استفن دی‌وریچ(فاینورد)،‌ران ولار(آستون‌ویلا)، برونو مارتینس ایندی(‌فاینورد)، ترنس کونگلو(فاینورد)، دالی بلیند(آژاکس )

خط میانی:

لئوری فر(نوریچ)، نیگل دیونگ(آ.ث‌میلان)،‌جوردی کلاسی(فاینورد)، جاناتان ده‌کوژمان(سوانسی)، گئورگینو وینالدوم(آیندهوون)، وسلی اسنایدر(گالاتاسرای)

خط حمله:

آرین روبن(بایرن)،‌روبین‌فان پرسی(منچستریونایتد)، کلاس یان‌هونتلار(شالکه)، درک کویت(فنرباغچه)،ژرمین ینس(دیناموکیف)، ممفیس دپای(آیندهوون)

رافائل فاندر فارت هفته گذشته به دلیل مصدومیت جام جهانی 2014 را از دست داد و نتوانست در این فهرست جا داشته باشد.

لیست بازیکنان اسپانیا

اسپانیا که در گروه B جام جهانی 2014 با تیم‌های هلند، استرالیا و شیلی هم‌گروه است باید در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با هلند دیدار کند.

ویسنته دل‌بوسکه فهرست 23 نفره این کشور برای حضور در جام جهانی 2014 را اعلام کرد که در آن نام فرناندو یورنته و آلوارو نگردو دیده نمی شود.

فهرست 23 نفره اسپانیا برای جام جهانی 2014 به شرح زیر اعلام شد:

دروازه‌بان‌ها:

ایکر کاسیاس (رئال مادرید)، جوزپه رینا (ناپولی) و داوید دخیا (منچستر‌یونایتد)

مدافعان:

سرخیو راموس (رئال‌مادرید)، خرارد پیکه (بارسلونا)، رائول آلبیول (ناپولی)، جوردی آلبا (بارسلونا)، سزار آزپلیکتا (چلسی)، خوان فران تورس (آتلتیکو‌مادرید)

هافبک‌ها:

خاوی مارتینز، کوکه (آتلتیکو‌مادرید)، ژاوی هرناندز (بارسلونا)، ژابی آلونسو (رئال‌مادرید)، آندرس اینیستا (بارسلونا)، سرخیو بوسکتس (بارسلونا)، سسک فابرگاس (بارسلونا)،‌ سانتیاگو کازورلا (آرسنال)، خوان ماتا (منچستر‌یونایتد) و داوید سیلوا (منچستر‌سیتی)

مهاجمان:

پدرو رودریگس (بارسلونا)، فرناندو تورس (چلسی)، داوید ویا (آتلتیکومادرید) و دیگو کاستا (آتلتیکومادرید)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها