کد خبر: ۲۲۷۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۰
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال ساختن 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکن در کل کشور هستیم، گفت: تمام متقاضیان مسکن مهر که ثبت‌نام کرده‌اند، تا پایان سال 92 خانه‌دار می‌شوند.

علی نیکزاد در گفتگو با مهر، در پاسخ به این پرسش که آیا وعده دولت مبنی بر اینکه مردم برخی استان‌ها باید تا پایان سال، جشن خانه‌دار شدن خود را برپا کنند، محقق می‌شود، گفت: این وعده که تا پایان امسال، مردم جشن خانه‌دار شدن خود را جشن بگیرند، داده نشده است؛ بلکه دولت اعلام کرده که تا پایان سال 92، تمام متقاضیان مسکن‌مهر که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، خانه‌های خود را تحویل می‌گیرند.

وزیر راه و شهرسازی، استان‌های زنجان و سمنان را پیش‌‎رو در این زمینه دانست و افزود: هم اکنون درحال ساخت 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در کل کشور هستیم، این درحالی است که حتی در برخی استانها، واحدهایی که ساخته می‌شود، مازاد بر نیاز است.

وی تصریح کرد: مسکن‌ مازاد آن دسته از واحدهای مسکونی هستند که براساس توافقات سه‌جانبه ساخته می‌شوند و باید برای آنها مشتری پیدا کنیم.

نیکزاد، در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر افتتاح قطعه 4 آزاد راه تهران- شمال تا پایان سال، خاطرنشان کرد: قطعه 4 آزادراه تهران- شمال به طول 22 کیلومتر از چالوس به مرزن‌آباد، تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها