کد خبر: ۲۲۷۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
چلسي در نظر دارد با پيشنهادي 100 ميليون يورويي سه بازيکن اتلتيکو مادريد را براي فصل آينده به خدمت بگيرد.

 

ژوزه مورينيو به دنبال اين است که چهره جديدي از تيم چلسي براي فصل آينده با استفاده از بازيکنان اتلتيکومادريد بسازد. تيم ليگ برتري خودش را براي قرارداد 100 ميليون يورويي به منظور انتقال ديگو گودين، فيليپه لوئيس و ديگو کاستا به استمفورد بريج آماده مي‌کند.

به نقل از فارس، فيليپه لوئيس تصميم گرفته است راهي لندن شود و هرچند ديگو سيمئونه صحبت‌هايي با او داشته اما مدافع اتلتيکو تصميمش را براي آينده گرفته است. گودين نيز مورد توجه باشگاه‌هاي بزرگ زيادي قرار گرفته و به نظر مي‌رسد چلسي هم به دنبال تقويت خط دفاعي خود است. از آنجايي که ژوزه مورينيو يکي از تحسين‌کنندگان ديگو کاستا است، شايد اين مهاجم هم به جمع اين دو بازيکن اضافه شود.

رومن آبراموويچ آمادگي ارائه پيشنهاد 100 ميليون يورويي براي اين سه بازيکن را دارد. مبلغ مورد نظر براي جدايي فيليپه از اتلتيکو 24 ميليون، گودين مبلغي مشابه و کاستا حدود 50 ميليون يورو است.

علاوه بر اين مورينيو به دنبال اين است که بازيکني مثل تياگو که قراردادش تابستان با اتلتيکو مادريد به پايان مي‌رسد، را براي رهبري بازيکنانش به تيم اضافه کند. اين بازيکن 33 ساله که پيش از اين يک سال در باشگاه غرب لندني زير نظر مورينيو بازي کرده است، يکي از دوستان نزديک کاستا است و شايد بتواند به تطابق اين بازيکن با زندگي در انگليس کمک کند.

با خروج فرانک لمپارد، اين هافبک مي‌تواند رهبري تيم را در دست بگيرد اما بايد منتظر ماند و ديد که او در انتخاب بين انگليس و ابوظبي کدام را انتخاب مي‌کند.

علاوه بر اين احتمال دارد تيبات کورتوئيس، دروازه‌بان بلژيکي به چلسي بازگردد. اتلتيکو نسبت به ماندن اين دروازه‌بان در تيمش بدبين است اما همچنان در حال مذاکره با چلسي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها