کد خبر: ۲۲۷۴۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
معتبر‌ترين نشريه فوتبال آلمان نوشت داوري و دژاگه مسافر جام جهاني شدند اما کي‌روش گران‌قيمت‌ترين بازيکن ليگ ايران را به برزيل نبرد.

هفته‌نامه کيکر در تازه‌ترين شماره خود که دوشنبه (امروز) منتشر شد، در مورد گزينش روز گذشته کارلوس کي‌روش در ارتباط با انتخاب بازيکنان براي حضور در جام جهاني تحليل کوتاهي منتشر کرد.

به نقل از فارس، اين نشريه نوشت: با انتخاب جديد کي‌روش، دنيل داوري از اينتراخت برانشوايگ و اشکان دژاگه، بازيکن اسبق ولفسبورگ که اکنون عضو فولام انگليس است، در کادر بازيکنان مربي پرتغالي ايران جاي گرفتند. البته اين مربي از دروازه‌باني همچون سوشا مکاني چشم‌پوشي کرد و همانگونه که انتظار مي‌رفت داوري را انتخاب کرد که از فصل آينده پيراهن گراس‌هاپرز را به تن خواهد داشت.

اين نشريه افزود: البته در کنار داوري، عليرضا حقيقي و رحمان احمدي به عنوان دروازه‌بان برگزيده شدند. دراين ميان تعجب‌برانگيز بود که سردار آزمون، بازيکن روبين‌کازان به همراه محمدرضا خلعتبري، ستاره پرسپوليس به عنوان گران‌قيمت‌ترين بازيکن ليگ داخلي ايران از فهرست مسافران به جام جهاني حذف شدند.

در ادامه کيکر عنوان کرد: ايران چهارشنبه هفته جاري وارد سائوپائولو خواهد شد تا 12 روز براي انجام اولين بازي‌اش در جام جهاني مقابل نيجريه فرصت براي آماده‌سازي با محيط داشته باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها