کد خبر: ۲۲۷۶۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
با وجود آنکه حضور مهاجم موناکو در جام جهاني قطعي نبود، خبر جا ماندن وي از پرواز برزيل شوک بزرگي به دنياي فوتبال وارد کرد.

 خوسه پکرمن، سرمربي تيم ملي کلمبيا به وعده‌اي که دو هفته پيش داده بود عمل و تا آخرين لحظه براي رسيدن رادامل فالکائو به جمع شاگردان او در جام جهاني 2014 صبر کرد اما گران‌ترين بازيکن بازيکن تاريخ باشگاه موناکو باز هم نتوانست ثابت کند که از نظر آمادگي جسماني شرايط حضور در جام جهاني را دارد.

به اين ترتيب فالکائو که در ماه ژانويه رباط صليبي پاره کرده بود در خانه ماند و به جمع  ستاره‌هاي بد‌شانسي همچون ريکاردو مونتوليوو و تئو ولکات پيوست که به دليل مصدوميت فرصت حضور در مهمترين تورنمنت فوتبالي دنيا را از دست دادند.

فالکائو پس از انتشار فهرست 23 نفره تيم ملي کلمبيا و اعلام اين خبر که نام وي در ميان مسافران جام جهاني نيست، گفت:  براي حضور در جام جهاني بسيار هيجان داشتم اما حالا کاري از دستم ساخته نيست جز حمايت هم‌تيمي‌هايم از فاصله‌اي دور و اينکه براي آنها در اين رقابت‌ها آرزوي موفقيت کنم. اميدوارم آنها عملکرد خوبي در جام جهاني به نمايش بگذارند.

جا ماندن فالکائو از جام جهاني بيشتر از خود او براي سرمربي‌اش تلخ بود. خوسه پکرمن در واکنش به اين موضوع گفت: امروز که فالکائو را از جمع بازيکنانم کنار مي‌گذارم، غم‌انگيزترين روزي است که از ابتداي دوران مربيگري‌ام تجربه مي‌کنم.

تيم ملي کلمبيا در جام جهاني 2014 برزيل در گروه C با ملي ژاپن، يونان و ساحل عاج رقابت‌ خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها