کد خبر: ۲۲۷۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۰
حجت الاسلام آقا تهرانی گفت:بامردم بودن،پاسخ به نیازها وحل مشکلات آنها از نزدیک جزو مطالبات رهبر فرزانه انقلاب است که دولت نهم و دهم در سفرهای استانی آن را محقق کردند.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، استاد اخلاق دولت تصریح کرد:سفرهای استانی یکی از امتیازات دولتهای نهم و دهم به شمار می رود و کار بسیار خوبی بود که رهبر معظم انقلاب هم مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام مردمی دولت ابراز فرمودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مجموع این اقدام دولت را کار شایسته ای می دانم ضمن اینکه از نظر عقل، شرع، مدیریت و سیاست درست هم مورد تایید است و هر چه نگاه می کنم مجموعه اقدامات دولت در سفرهای استانی بجا و درست است.

وی با اشاره به مردمی بودن نظام افزود: اگر بنا باشد دولت به فردی یا مکانی خاص منحصر باشد و مردم هم برای خودشان زندگی کنند این رویه موجبات انحراف دولت را فراهم می کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دولتها از مردم رای می گیرند باید همواره میان مردم باشند و نیازهای آنان را شناسایی و اجابت کنند که این یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است.

آقا تهرانی در پاسخ به انتقاد برخی افراد از سفرهای استانی تصریح کرد: هیچ عیبی در اصل این کار وارد نیست بلکه مردمی بودن حسن کار دولت و جدایی از مردم انحراف آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها