کد خبر: ۲۲۷۹۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
مسئولین بیمارستان با نصب نوشته‌ای، از ملاقات‌کنندگان آیت‌الله مهدوی کنی خواستند مراعات حال ایشان را بکنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری که در پی حمله قلبی روز گذشته به کما رفته است، تعداد زیادی از مسئولان کشوری و لشکری برای عیادت از ایشان راهی بیمارستان بهمن شدند.

* مسئولان نظام در بیمارستان بهمن

حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، علی‌اکبر ناطق نوری رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، سیدعلی خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، از جمله مسئولانی بودند که روز گذشته بعضا تا پاسی از شب، خود را به بیمارستان رساندند که آخرین عیادت را سیدعلی خمینی در ساعت حدود یک نیمه شب به همراه قدرت‌الله علیخانی داشت.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز از طریق تماس تلفنی با فرزند آیت‌الله مهدوی کنی جویای احوال ایشان شده بود.

* عیادت مسئولان از صبح امروز ادامه دارد

از صبح امروز نیز تعداد دیگری از مسئولان کشور از جمله آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام غلام مصباحی مقدم نماینده تهران در مجلس، علی اکبر ولایتی رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع، حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی، علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، سردار احمدرضا رادان رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، آیت‌الله روح‌الله قرهی رییس حوزه علمیه امام مهدی(عج)، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه خبرگان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا فرجی دانا وزیر علوم برای عیادت از رییس مجلس خبرگان به بیمارستان رفتند.

آیت‌الله هاشمی خود را به بیمارستان بهمن می رساند

در حین حضور مسئولان در بیمارستان، برخی مردم عادی و برخی بیماران حاضر در بیمارستان بهمن از فرصت استفاده کرده و ضمن گفتگوی نزدیک با آنها، درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با مسئولان در میان گذاشتند. ازجمله درخواست یکی از بیماران از مصباحی مقدم و یا درخواست یک زوج جوان از حجت‌الاسلام ابوترابی فرد برای اذان گفتن در گوش فرزند تازه متولد شده‌شان.

* درخواست پزشکان از ملاقات کنندگان

مسئولین بیمارستان نیز با نصب نوشته‌ای برروی درب آسانسور، از ملاقات کنندگان آیت‌الله مهدوی کنی خواستند تا به دلیل ممنوع الملاقات بودن ایشان، طبق دستورالعمل بیمارستان عمل کرده و مراعات حال آیت‌الله را بکنند.

* دعای کمیل امشب در دانشگاه امام صادق(ع)

از شب گذشته نیز برخی دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) که آیت‌الله مهدوی کنی ریاست آن را برعهده دارد، در مقابل بیمارستان تجمع کردند که حجت‌الاسلام سعید مهدوی کنی فرزند رییس مجلس خبرگان از آنها خواست با خودداری از تجمع، با برگزاری مراسم دعا در دانشگاه برای بهبود حال پدرش دعا کنند.

به گزارش فارس، مراسم دعای کمیل امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

علیرضا زالی رییس نظام پزشکی نیز هرازچندگاهی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در بیمارستان بهمن، آخرین وضعیت آیت‌الله را با آنها در میان می‌گذارد.

آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان و رییس دانشگاه امام صادق(ع) عصر روز گذشته پس از بازگشت از مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بعد از نماز ظهر و عصر در منزل خود دچار حمله قلبی شد که پس از انتقال به بیمارستان به کُما رفت.

* میزان علاقه آیت‌الله به امام راحل

حجت الاسلام ابوترابی در همین رابطه می گوید: «در فهم مراتب اعتقاد و ایمان آقای مهدوی کنی همین کافی است که دیروز نزدیکان ایشان توصیه داشتند که حال شما مقتضی نیست که در مراسم سالگرد امام شرکت کنید و بنده هم روز سه شنبه که خدمت ایشان بودم، به بنده فرمودند شرایط قلبی من مطلوب نیست ولی من تجلیل از امام را وظیفه میدانم و نمی‌توام در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت نکنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها