کد خبر: ۲۲۹۰۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سایت معتبر DailyMail انگلیس که به صورت کامل تمامی اخبار جام جهانی را پوشش می‌دهد، یک‌شنبه شب بعد از برتری تیم‌ملی کشورمان برابر ترینیداد و توباگو به اتفاقات رخ داده در حاشیه این بازی پرداخت و نوشت ایرانی‌ها با مربی سرشناس خود به دور از چشم طرفداران، نمایشی روان و منطقی ارائه دادند تا با انگیزه بالا خود را برای جنگ با رقبای قدرتمند در گروه F جام جهانی‌ آماده کنند.

سایت DailyMail در ابتدای گزارش بازی آورد: «با گلی که رضا قوچان‌نژاد مهاجم باشگاه چارلتون اتلتیک وارد دروازه ترینیداد و توباگو کرد، برتری ایران در آخرین بازی تدارکاتی قبل از ورود به جام جهانی‌ قطعی شد تا تنور این تورنمنت معتبر برای کارلوس کروش و ملی‌پوشان ایران داغ شود. بازی دو تیم در زمین کمپ تمرینی باشگاه کورینتیانس و به دور از چشم طرفداران برگزار شد و تنها چند روزنامه‌نگار و عکاس کنار زمین شاهد این فوتبال بودند».

تدابیر شدید امنیتی اطراف کمپ کورینتیانس از دیگر موارد حاشیه‌ای بازی ایران با ترینیداد و توباگو بود که مورد توجه نویسنده این سایت قرار گرفت. گرچه گلزنی رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی حاضر در چارلتون اتلتیک و درخشش اشکان دژاگه هافبک باشگاه فولام تمام این گزارش را تحت‌الشعاع خود قرار داد تا جایی که در گزارش DailyMail آمده است: «گل زیبای حاج‌صفی ایران را پیش انداخت اما درواقع این رضا قوچان‌نژاد مهاجم چارلتون بود که برد ایران را مهر و موم کرد تا خیال کروش از این نتیجه آسوده شود. ایران بعد از سه تساوی در اردوی اتریش نیاز به چنین بردی داشت تا از فشار انتقادات اطراف خود بکاهد، از همین‌رو از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در دست گرفت تا نشان بدهد رفته‌رفته به تیم آماده مد‌نظر کروش رسیده است. بازی درخشان اشکان دژاگه در کنار هوش بالای قوچان‌نژاد در گلزنی که خبر از پر شدن جای خالی علی دایی داد، همه ایرانی‌ها را برای تجربه یک جام جهانی‌ رؤیایی امیدوار کرد.»

در ادامه گزارش، نویسنده انگلیسی به ضربه پنالتی از دست رفته جواد نکونام هم اشاره کرد و نوشت: «بازی می‌توانست با اختلاف گل بیشتری به سود ایران تمام شود اما علاوه بر بی‌دقتی مهاجمان، کاپیتان نکونام هم ضربه پنالتی را از دست داد تا دومین کاپیتان ایران لقب بگیرد که پنالتی از دست می‌دهد. مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق ایران هم در جام ملت‌های آسیای 2007 پنالتی را به دستان دروازه‌بان کره‌جنوبی کوبید تا این تیم از رسیدن به نیمه‌نهایی باز بماند».

سایت DailyMail در پایان با اشاره به گروه دشوار ایران در مصاف با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین مدعی شد کارلوس کروش به قدری تجربه دارد که بتواند بهترین عملکرد ایرانی‌ها در جام جهانی‌ را به ثبت برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها