کد خبر: ۲۲۹۲۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
با وجود اعلام نام بازیکنان جذب شده استقلال، سوال این است که چرا دستیاران امیر قلعه‌نویی تا امروز معرفی نشده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در حالی که از مدت‌ها قبل اعلام شده که جواد زرینچه و مهدی پاشازاده قرار است به عنوان دستیاران امیر قلعه‌نویی انتخاب شوند اما گفته می‌شود اختلاف بین این دو باعث شده که باشگاه استقلال نتواند به طور رسمی این موضوع را اعلام کند.

 

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده که امیر قلعه‌نویی با مهدی پاشازاده و جواد زرینچه جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا این دو عضو کادر فنی استقلال شوند اما هیچ جلسه‌ای بین آنها برگزار نشد.

 

از طرف دیگر نظری جویباری هم گفته بود که حضور این دو در کادرفنی استقلال تقریبا قطعی شده است با این حال این موضوع همچنان مسکوت مانده است.

 

ظاهرا داستان به این صورت است که قلعه‌نویی در نظر داشت زرینچه و پاشازاده هر دو عضو کادر فنی شوند اما شنیده شده زرینچه به قلعه‌نویی اعلام کرده می‌خواهد به عنوان دستیار اول فعالیت کند.

 

در سوی دیگر، پاشازاده نیز به سرمربی آبی‌پوشان گفته که بالاترین مدارج مربیگری را دارد و دوست ندارد در تمرینات تنها نقش نظاره‌گر را داشته باشد.

 

پاشازاده در صحبت با علی نظری جویباری مسئول نقل‌ و انتقالات استقلال به قلعه‌نویی پیغام داده که شرح وظایف هر فردی باید مشخص باشد وگرنه بین او و زرینچه اختلاف پیش می‌آید. از طرفی شنیده می‌شود زرینچه به قلعه‌نویی گفته که اگر پاشازاده در کادر فنی حضور داشته باشد، او نمی‌تواند کار مدنظرش را انجام دهد.

 

اگر چه زرینچه و پاشازاده و سایر استقلالی‌ها این موضوع را رد می‌کنند اما سوال مهم این است که چگونه با وجود اعلام اسامی بازیکنان جذب‌ شده؛ تا امروز نامی از دستیاران قلعه‌نویی برده نشده و هیچ‌کدام از مسئولان استقلال به صراحت در این باره اظهار نظر نمی‌کنند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها