کد خبر: ۲۳۰۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۰
ستاره آرژانتینی بارسلونا روز پنج شنبه عجیب ترین سفر در دوران بازیگری اش را تجربه کرد.

به گزارش 598 به نقل از برنا، روز پنج شنبه و پس از برگزاری دیدار آرژانتین در برابر ونزوئلا در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی، قرار بود که لیونل مسی و دیگر بازیکنان ملی پوش شاغل در لیگ اسپانیا از طریق فرودگاهی به کاراکاس پایتخت ونزوئلا سفر کنند تا از آن طریق به مادرید بروند، اما وقایع عجیبی باعث شد مسی ساعاتی را در کابین خلبان این پرواز پنهان شود.

روزنامه ونزوئلایی یونیورسال، در خبری با بیان این مطلب آورده است: بازیکنانی مانند خاویر ماسکرانو، اور بانگا و جوانیو براوو پیش از این سوار هواپیما شده بودند، اما مسی به دلیل این که هنوز مجوز پرواز و خروج از ونزوئلا را دریافت نکرده بود، همچنان معطل مانده بود، تا این که یکی از افراد حاضر در فرودگاه وی را شناخت و به او کمک کرد تا در آخرین لحظات سوار هواپیما شود.

مسی که با تاخیر خود در سوار شدن در هواپیما باعث تاخیر در حرکت هواپیما شده بود، به دلیل این که مورد اعتراض سایر مسافرین قرار نگیرد، مجبور شد در کابین خلبان پنهان شود.

بر اساس قوانین بین المللی پرواز حضور تمام افراد در کابین خلبان به جز خدمه پرواز اکیدا ممنوع است، اما مشکل در این جا بود که در زمان حضور مسی در کابین خلبان، ماسکرانو و دیگر بازیکنان در طول پرواز هدف صحبت و بر هم زده شدن آرامش از سوی مسافران پرواز شده بودند.

اما در این میان شانس با خدمه پرواز و اعضای حاضر در کابین خلبان بود که موفق شدند با مسی عکس یادگاری بگیرند.

سرانجام مسی پس از پایان این پرواز موفق شد با پرواز مستقیم دیگری به مادرید پایتخت اسپانیا خود را از این مهلکه خلاص کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها