کد خبر: ۲۳۱۰۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش 598، رقابت‌هاي فصل 15-2014 ليگ برتر انگليس در تاريخ 16 آگوست 2014 (25 مرداد 93) آغاز خواهد شد. در نخستين هفته اين رقابت‌ها منچستريونايتد که فصل گذشته به مقام هفتمي رسيد با هدايت لوئيز فن‌خال، سرمربي جديد خود در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي سوانزي خواهد بود و آرسنال هم در ورزشگاه امارات ميزبان کريستال‌پالاس است.

در هفته نخست ليگ برتر همچنين چلسي در خانه بارنلي، تازه صعود کرده به ليگ برتر به ميدان مي‌رود، جايي که شايد سسک فابرگاس اسپانيايي اولين بازي رسمي‌اش را براي آبي‌پوشان لندني انجام دهد. منچسترسيتي، مدافع عنوان قهرماني نيز نخستين ديدارش در فصل جديد را در ورزشگاه سنت‌جيمز پارک مقابل نيوکاسل انجام خواهد داد. ليورپول هم در هفته اول پذيراي ساوتهمپتون خواهد بود که اين فصل با هدايت رونالد کومان به ميدان مي‌رود.

براساس اين گزارش، مائوريسيو پوچتينو در اولين بازي رسمي خود به عنوان سرمربي تاتنهام درحالي روي نيمکت اين تيم مي‌نشيند که شاگردانش در ورزشگاه آپتون‌پارک ميهمان وستهام‌يونايتد خواهند بود.

لسترسيتي، قهرمان فصل گذشته ليگ دسته اول انگليس هم که به تازگي به ليگ برتر صعود کرده در هفته اول اين مسابقات در ورزشگاه کينگ‌پاور ميزبان اورتون است وکوئينزپارک‌رنجرز، ديگر تيم تازه صعود کرده به ليگ برتر نيز در خانه‌اش پذيراي هال‌سيتي است.

در مهمترين ديدارهاي هفته دوم هم اورتون در خانه خود به ديدار آرسنال مي‌رود و منچسترسيتي در ورزشگاه اتحاد ميزبان ليورپول است. دربي منچستر هم در هفته دهم و به ميزباني آبي‌پوشان اين شهر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها