کد خبر: ۲۳۱۱۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
در رابطه سکوت آمریکا و نظام سلطه و بازی موش و گربه آمریکایی ها در سوریه و عراق سوالات بسیاری مطرح است در این خصوص شش سوال مهم مطرح است.
درباره اقدامات تروریستی در عراق سوالات بسیاری مطرح است که با کمی دقت به آنها به سادگی می توان دریافت گروه تروریستی داعش عده ای اوباش هستند که به وسیله آمریکا و نظام سلطه تجهیز شده اند و تامین مالی می شوند و هدف از تشکیل این گروه در کنار معارضین صوری به آشوب کشیدن منطقه برای دست یافتن قدرتهای بزرگ به مطامع سیاسی و تنظیم بازارهای جهانی نفت است.
شش سوال در رابطه با موش و گربه بازی نظام سلطه در موضوع گروه تکفیری داعش

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، در این رابطه سکوت آمریکا و نظام سلطه و بازی موش و گربه آمریکایی ها در سوریه و عراق سوالات بسیاری مطرح است که از این جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-چه رابطه ای میان حمایت آمریکا و غرب از داعش در سوریه و محکوم کردن حضور آن ها در عراق وجود دارد؟

2-قتل و عام 700 دانشجوی عراقی توسط تروریست ها آیا به اندازه ربودن 200 دانش آموز در نیجریه نیست که بوکوحرام در لیست تروریستی قرار می گیرد اما داعش نه؟

3-چرا آمریکا و اروپا به ارسال سلاح و تسلیحات کشنده به تروریست ها و داعش در سوریه ادامه می دهند؟ و این تسلیحات امروز مورد استفاده آن ها در عراق است.

4-در کنار تروریست های تکفیری، فرماندهان بعثی وفادار به صدام هستند که آمریکا برای مقابله با آن ها به عراق حمله کرد. آیا حضور آ فرماندهان بعثی وفادار به صدام موجب نگرانی آمریکا نیستند؟

5-عراق اخیرا انتخابات پارلمانی داشته است و مردم عراق نمایندگان خود را برای پیگیری حقوق و مطالباتشان انتخاب کرده اند. دخالت تروریستی و اشغال مناطقی از عراق آیا می تواند به بهانه مطالبه اهل سنت عراق مشروع نشان داده شود؟ آیا این حرکت مشابه همان حرکتی که در سوریه انجام شد و سعی دارد حرکات تروریستی معارضین سوری در مقابل دولت قانونی این کشور را مشروع نشان دهد نیست؟

6-موفقیت های اخیر ارتش عراق در خارج ساختن بخش وسیعی از استان های شمالی عراق از کنترل گروه های تکفیری-بعثی نشان دهنده کنترل اوضاع توسط دولت عراق و نیروهای نظامی این کشور است. در این شرایط چرا رسانه های دشمن و به خصوص بی بی سی و صدای آمریکا سعی دارند این پیروزی ها را کمرنگ و یا با خبرسازی از اشغال مجدد مخدوش نمایند.

به گزارش بولتن نیوز، دولت اسلامی عراق و شام (به عربی: الدولة الاسلامیة فی العراق والشام) با نام اختصاری داعش، یک گروه شورشی و تروریستی فعال در عراق و سوریه است که خود را یک کشور مستقل دانسته و به بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق تجاوز کرده است.

این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از جنگجویان سلفیِ جداشده از شبکه القاعده تأسیس شده و علیه دولت‌های عراق و سوریه وارد جنگ شده اند. جالب اینکه این گروهک تروریستی که از سوی نظام سلطه حمایت و تجهیز و تسلیح می شود اخیرا با گروه‌های معرض دولت سوریه نیز وارد جنگ شده‌ اند و گویی کار را از دست آمریکایی ها خارج کرده اند!.

گروه تروریستی داعش به‌قدری تندرو است که با دیگر گروه‌های اسلام‌گرای سلفی ازجمله جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه نیز درگیر جنگ شده و در فوریه ۲۰۱۴ ایمن الظواهری، رهبر القاعده به‌طور رسمی هر گونه انتساب این گروه به القاعده را رد کرده‌است.

این گروه سعی دارد با انتشار تصاویر و فیلمهای کشتار وحشیانه مردم از نظر روحی سربازان و مردم مقابل خود را به حراس انداخته و با این حربه از مقاومت مردم و نظامیا در مقابله با انها جلوگیری کنند.

جالب این که رسانه هایی مانند بی بی سی هم به خوبی این تاکتیک فشار و ترس داعش را مورد پوشش قرار داده و تبلیغات وسیعی را در رابطه با وحشی گری این گروه تروریستی به راه انداخته اند.

تبلیغات بی بی سی برای جنایات وحشیانه داعش در حالی صورت گرفته است که حتی توییتر هم حساب منتصب به گروه تروریستی داعش را که تصاویر کشت و کشتار را به اشتراک می گذاشت مصدود کرده است و مخالفت خود را با این حرکت شنیع انسانی گروهک تروریستی داعش نشان داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها