کد خبر: ۲۳۱۶۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال استقلال در تمرين صبح امروز (شنبه) آبي‌پوشان اظهار نظر جالبي در خصوص رفتن به اردوي ترکيه کرد.

 

به گزارش پایگاه 598 ،تمرين نوبت صبح استقلال پس از يک روز استراحت از ساعت 11 امروز در زمين گلف مجموعه انقلاب آغاز شد.

به نقل از تسنيم، در تمرين امروز همه بازيکنان و اعضاي کادر فني حضور داشتند اما مهدي پاشازاده هنوز در تمرينات شرکت نکرده است.

* ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در حال جمع‌آوري پاسپورت بازيکنان بود و تا مدارک خروج از کشور آنها را براي اردوي ترکيه که از 18 تيرماه آغاز مي‌شود، آماده کند.

* هنگامي که ماجدي به آرش برهاني گفت که پاسپورتش را تحويل دهد، مهاجم استقلال به شوخي به سرپرست تيمش گفت: مگر ترکيه رفتن هم پاسپورت مي‌خواهد؟ اين اظهارنظر برهاني باعث خنده کادر فني استقلال شد.

* پيروزي يک بر صفر کاستاريکا مقابل ايتاليا در جام جهاني 2014 برزيل و همچنين ديدار امشب تيم ملي ايران مقابل آرژانتين بحث داغ ميان مربيان استقلال بود که بارها در اين باره به اظهار نظر پرداختند.

* 2 نفر از کساني که در مجموعه گلف حضور داشتند از بازيکنان درخواست عکس سلفي داشتند که اين مسئله باعث استقبال آنان مواجه شد.

* پيش از آغاز تمرين، قلعه‌نويي و ستار همداني به صورت خصوصي با يکديگر صحبت کردند که ظاهرا سرمربي استقلال به دستيارش گفت که هيچ کس نبايد عليه مهدي رحمتي صحبتي انجام دهد.

* بازيکنان مثل روزهاي گذشته در زمين گلف زير نظر مربي بدنساز به تمرين هوازي پرداختند. جواد زرينچه و حنيف عمران‌زاده 2 مدافع از 2 نسل متفاوت استقلال با هم مي‌دويدند.

* تمرين نوبت بعد از ظهر استقلال ساعت 18:30 در کمپ انجام مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها