کد خبر: ۲۳۱۶۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان برگه‌هاي يادبود در جام‌جهاني را امضا کردند.

 

به گزارش پایگاه 598 ،به نقل از سايت رسمي فدراسيون، بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم ملي روز جمعه پر مشغله اي را پشت سر گذاشتند.

بازيکنان تيم ملي صبح روز جمعه و ساعت 9:30 صبحانه خود را صرف کردند و پس از آن براي تمرينات خود به سمت استاديوم محل برگزاري ديدار ايران و آرژانتين رفتند. بنا بر اعلام فيفا و به دليل بارندگي روزهاي گذشته شهر بلوهوريزونته و براي جلوگيري از خراب شدن چمن ورزشگاه به تيم هاي ايران وآرژانتين تنها اجازه حضور در استاديوم و قدم زدن برروي چمن آن داده شد و تمرين هر دو تيم در ورزشگاه هاي ديگري انجام شد.

نخستين چيزي که در ورزشگاه مينيرائو نظرها را به خود جلب مي کرد، اسکوربورد ورزشگاه بود که شمارش معکوس خود را براي ديدار تيم ملي ايران و آرژانتين نشان مي داد.

پس از مدتي قدم زدن در ورزشگاه، کي روش بازيکنان تيم ملي را فراخواند و دقايقي کوتاه با آنها در خصوص ديدار روز شنبه صحبت کرد و از آنها خواست تا تمام تلاش خود را براي نمايش خوب در اين ديدار به کار ببندند.

پس از صحبت‌هاي کي روش، بازيکنان تيم قصد خروج از ورزشگاه را داشتند که مسئولين فيفا از آنها خواستند که برگه هاي يادبود اين ديدار را امضا کنند.

در تمام مدت زمان حرکت تيم ملي در شهر بلوهوريزونته علاوه بر حضور اسکورت ويژه در اطراف اتوبوس تيم ملي، بالگرد ارتش برزيل هم بر فراز اتوبوس تيم ملي مشغول گشت زني بود.

بازيکنان تيم ملي پس از امضاي يادبود بازي مقابل آرژانتين ساعت 11:00 ورزشگاه مينيرائو را ترک کردند و به ورزشگاه اختصاصي که فيفا براي تمرين تيم ملي در نظر گرفته بود؛ حرکت کردند. ورزشگاه ايندپنديسيا ورزشگاهي زيبا است که حدود بيست هزار نفر گنجايش دارد و در مرکز شهر بلوهوريزونته قرار دارد.

بازيکنان تيم ملي تمرين يک ساعت و 15 دقيقه اي خود را با نرم دويدن آغاز کردند و پس از آقاوسط و تمرينات ويژه کي روش براي بازيکنان، ارسال از جناحين را تمرين کرده و در نهايت تمرينات تاکتيکي و کوتاه خود را در زمين کوچک و فشرده انجام دادند.

بازيکنان تيم ملي پس از گذشت حدود 5 ساعت، ساعت 14:15 وارد هتل شدند و پس از صرف ناهار براي استراحت به اتاق هاي خود رفتند. کي روش و هاشم بيگ زاده بار ديگر و ساعت 13:00 هتل را براي برگزاري کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي ترک کردند و به دليل ترافيک خيابانهاي بلوهوريزونته با حدود 20 دقيقه تاخير به سالن کنفرانس رسيدند.

عصر روز جمعه سفير برزيل در ايران که در حال حاضر در اين کشور به سر مي برد براي بازديد مسئولان فدراسيون به هتل تيم ملي آمد و پس از نشستي کوتاه، هتل تيم ملي را ترک کرد.

لازم به توضيح است که بازيکنان تيم ملي عصر روز جمعه در جلسه آناليز ديدارهاي تيم آرژانتين شرکت کردند و کي روش آخرين صحبتهاي خود را در مورد بازي با اين تيم با بازيکنان تيم ملي مطرح کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها