کد خبر: ۲۳۲۵۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۴ تير ۱۳۹۳
نیمار با دو گل دیشب خود به رکورد 35 گل زده برای سلسائو دست یافت ؛ آن هم در سن 22 سالگی

به گزارش پايگاه 598 به نقل از آي اسپورت، هر روز که از حضور نیمار در تیم ملی برزیل می گذرد رکورد های او در این تیم بهتر و بهتر می شوند. مهاجم بارسلونا با گلزنی در مقابل کامرون صدمین گل جام جهانی را به ثبت رساند.اما این همه ماجرا نیست؛ نیمار با دو گل دیشب خود به رکورد 35 گل زده برای سلسائو دست یافت ؛ آن هم در سن 22 سالگی. او حالا خود را بالاتر از رونالدینیو و ریوالدو می بیند.

 

رونالدینیو 33 گله و ریوالدو 34 گله هستند. نیمار پیش روی خود روماریو (55 گل) ؛ به به تو (55 گل) ؛ رونالدو (62گل) ؛ زیکو (66گل) و پله (77گل) را می بیند.

 

اما این آمار فقط از لحاظ تعداد گل های به ثمر رسیده از سوی نیمار خیره کننده نیست.کافی است به این نکته دقت کنید که رونالدینیو در 97 بازی ملی موفق به زدن 33 گل برای سلسائو شده بود ؛ در حالی که نیمار تنها در 52 بازی ملی موفق به ثبت 35 گل شده است.

 

به به تو نیز در شصت و سومین بازی ملی خود آمار 35 گل را به ثبت رسانده بود.

 

نیمار از این لحاظ با روماریو برابری می کند و البته از پله و زیکو و  رونالدو پایین تر قرار می گیرد. با توجه به سن بسیار اندک او می توان امیدوار بود که او در سالیان آتی رکورد پله را شکسته و خود به عنوان بهترین گلزن تاریخ سلسائو رکورددار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها