کد خبر: ۲۳۲۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
بیمارستان پلدختر در واکنش به اعتراضات مردمی نسبت به تسریع در روند کاری روزانه خود تهدید معترضان را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش خبرگزاری فارس ، بیماران نگون بخت که خود را برای درمان به این مرکز می‌رسانند با مشاهده یک تابلو زرد رنگ ناچار هستند درد خود را فراموش کرده و برای اینکه به زندان نیفتند فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند.
بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر با نصب اطلاعیه‌ای با مضمون هرگونه اهانت به کارمندان در حین انجام خدمت سه تا شش ماه حبس به دنبال دارد، در سالن انتظار بیماران مانع از گسترش اعتراضات مردمی نسبت به تعلل و اهمال کاری کارمندان خود می‌شود.
 
بی‌توجهی و سهل‌انگاری، تاخیر حضور بر بالین بیماران خصوصا بیماران اورژانسی از جمله موارد اعتراض برانگیز مراجعان تنها بیمارستان پلدختر  بوده است.
 
یکی از اساتید دانشگاه که خود جزو یکی از مراجعه کنندگان به بیمارستان پلدختر بوده به خبرنگار فارس در پلدختر در مورد نصب این تابلو گفت: این اقدام در حالی در بیمارستان پلدختر اتفاق می‌افتد که طرح تکریم ارباب رجوع در رسانه‌های مختلف کشور به آن اشاره و مطالبی زیادی درباره احترام به مراجعه کنندگان به ادارات و نهادهای دولتی بیان شده است.
 
امین عینی‌پور افزود: تکریم ارباب رجوع و منشور اخلاقی کارکنان در راستای حفظ شخصیت مراجعان موضوعی است، که در اکثر دستگاه‌ها، موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی این روزها زیاد دیده می‌شود، هرچند اما آنچه در ظاهر دیده می‌شود نسبت به آنچه در عمل روی می‌دهد فاصله زیادی دارد.
 
کارمند یکی از شرکت‌های خصوصی گفت: در حالی که در بیشتر نقاط کشور با ارباب رجوع  برخورد مناسب می‌شود می‌بینیم در شهر پلدختر برخی مدیران اقدام به کتک کاری ارباب رجوع خود می‌کنند.
 
محمد جودکی با بیان اینکه خواستار برچیده شدن تابلوی زرد رنگ در سالن بیمارستان پلدختر است، افزود: جالب آنکه در برخی ادارات نه تنها بر در و دیوار آن‌ها سخنی از تکریم ارباب رجوع و مشتری‌مداری دیده نمی‌شود بلکه در راستای نوع تذکر و هشدارباش مثل همین تابلو به ارباب رجوع، توهین می‌شود.
 
در ادامه خانم آ ـ سپهوند دانشجوی کارشناسی ‌با بیان اینکه توهین به شخصیت افراد و هتاکی نسبت به دیگران کاری زشتی است و مردود می‌باشد و هیچ کس آن را نمی‌پذیرد، افزود: آیا بهتر نیست بیمارستان پلدختر به محض ورود بیماران که از لحاظ روحی و جسمی مشکل دارند با روی گشاده و حسن خلق با آنها برخورد کنند.
 
وی اظهار داشت: بارها مشاهده شده است، کارکنان به جای انجام وظیفه خود مشغول تماشای برنامه تلویزیون هستند و اگر خدایی نکرده اتفاقی بیفتد کسی نیست که به داد بیمار برسد.
 
نکته آخر آن که به راستی اگر همه کارکنان و افراد جامعه اعم از خصوصی و دولتی به نحو احسن به وظیفه خود در قبال مردم و ارباب رجوع عمل کنند، آیا کسی به خود اجازه بی‌احترامی و توهین می‌دهد؟ شاید عده‌ای محدود و انگشت شمار نسبت به افراد وظیفه شناس قدردان نباشند اما مردم و ارباب رجوع دوستدار کارکنان فعال، وظیفه شناس، خوش اخلاق و... هستند.
 
امیدواریم مسئولان ذی‌ربط هر چه سریع‌تر نسبت به پایین آوردن این تابلو اقدام کنند و بجای آن تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها