کد خبر: ۲۳۳۲۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۸ تير ۱۳۹۳
آنتونيو کونته که در حال حاضر هدايت يوونتوس را بر عهده دارد ممکن است به طور نيمه‌وقت هدايت تيم ملي ايتاليا را هم بر عهده بگيرد.

 

به گزارش پایگاه 598،پس از استعفاي چزاره پراندلي از سرمربيگري آتزوري که به دنبال شکست يک بر صفر ايتاليا برابر اروگوئه و حذف اين تيم از جام جهاني 2014 صورت گرفت،‌ رسانه‌هاي ايتاليايي به گمانه‌زني در خصوص سرمربي احتمالي آينده لاجوردي‌پوشان پرداخته‌اند. پراندلي در حالي از سمت خود استعفا کرد که پيش از آغاز جام جهاني قراردادش را براي 2 سال تمديد کرد و قرار بود تا پايان رقابت‌هاي يورو 2016 روي نيمکت آتزوري بنشيند.

به نقل از تسنيم، بر اساس گزارش شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت ايتاليا» با توجه به اينکه مرحله مقدماتي يورو 2016 از ماه آگوست (مرداد) شروع مي‌شود بعيد به نظر مي‌رسد در اين فرصت کم مسئولان فدراسيون فوتبال ايتاليا بتوانند جانشين مناسبي براي پراندلي پيدا کنند و شايد اين ريسک را بپذيرند که در بازي اول خود از اين رقابت‌ها بدون مربي به ميدان بروند.

بر اساس اين گزارش، آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس و کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد گزينه‌هاي ايده‌آلي براي هدايت آتزوري به شمار مي‌روند هرچند بعيد به نظر مي‌رسد اين دو نفر حاضر به فسخ قراردادهاي تازه منعقد شده خود با باشگاه‌هاي‌شان باشند. با توجه به اينکه کونته در سري A ايتاليا مربيگري مي‌کند اين امکان وجود دارد که او به صورت نيمه‌وقت هدايت موقت تيم ملي ايتاليا در مرحله مقدماتي يورو 2016 را هم بر عهده بگيرد.

کونته در سه‌ فصل اخير بيانکونري را به سه قهرماني متوالي سري A ايتاليا رسانده، اتفاقي که آخرين بار در دهه 1930 براي اين تيم افتاده بود.

روبرتو مانچيني سرمربي ايتاليايي فصل گذشته گالاتاسراي که چندي پيش قراردادش را با اين تيم ترکيه‌اي فسخ کرد، لوچانو اسپالتي سرمربي ايتاليايي پيشين تيم زنيت سن‌پترزبورگ روسيه، آلبرتو زاکروني سرمربي ايتاليايي تيم ملي ژاپن و ماسيميليانو آلگري، سرمربي پيشين تيم ميلان گزينه‌هايي هستند که از آنها به عنوان کانديداهاي هدايت آتزوري پس از جام جهاني 2014 ياد مي‌شود اما گفته مي‌شود شانس کونته بيشتر است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها