کد خبر: ۲۳۳۶۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۰ تير ۱۳۹۳
مديرعامل استقلال با رد اختلاف 700 ميليوني تيمش با تيموريان مي‌گويد تيمش با هيچ‌يک از ملي‌پوشانش بحث مالي نداشته است.

 

به گزارش پایگاه 598 ،بهرام افشارزاده درباره آخرين وضعيت تيمش در نقل و انتقالات فصل گفت: وضعيت خوب پيش مي‌رود و آقاي نظري جويباري با دقت کار را دنبال مي‌کنند. محسن فروزان آخرين بازيکن ما بوده که گرفته‌ايم و بر اساس ليست آقاي قلعه‌نويي کار پيش مي‌رود.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه استقلال رضايت‌نامه فروزان را از تراکتورسازي گرفته است، بيان کرد: خير، اين مسئله صحت ندارد. خود اين دروازه‌بان رضايت‌نامه اش را گرفته بود و ما در اين رابطه اقدامي نکرديم.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که چه شد که محمود فکري جايگزين مهدي پاشازاده در کادرفني استقلال شد، گفت: اصلا اين بحث را که فکري جايگزين پاشازاده شد را نمي‌پذيرم. پاشازاده اصلا در تمرينات ما حاضر نبود که کسي بخواهد جايگزينش شود. آقاي نظري جويباري مرتبا با او در تماس بود و ديروز هم دو بار به پاشازاده زنگ زد اما او تلقنش را جواب نداد. ما خيلي براي او صبر کرديم و در نهايت وقتي ديديم که او به تيم نيامد، مجبور شديم تا فکري را به کادرفني تيم اضافه کنيم.

او در پاسخ به سوالي درباره ملي‌پوشان تيمش و وضعيت آنها گفت: نظري جويباري ديروز با آنها تماس داشته و مذاکرات روند خوبي را طي مي‌کند.

مديرعامل استقلال با رد اين مطلب که گفته‌ مي‌شود تيموريان اختلافي 700 ميليوني با استقلال دارد، افزود: اصلا اين چيزها نيست. واقعا اين صحبت‌ها از کجا مطرح مي‌شود، ما نه تنها با تيموريان بلکه با هيچ بازيکن ملي‌پوش ديگري بحث مالي نداشتيم و همه اين مسائل شايعه است. من از همه مي‌خواهم که اجازه دهند در آرامش ما کارمان را دنبال کنيم و بتوانيم تيم خوبي را ببنديم و ما را وارد حاشيه نکنند.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها