کد خبر: ۲۳۳۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۵ مهر ۱۳۹۰
مردم شهر پاوه از ساعت‌ها پیش در خیابان‌ها حضور یافتند و در انتظار دیدار مقام معظم رهبری لحظه ‌‌شماری می‌کنند و خیابان‌های پاوه مملو از جمعیت مشتاق دیدار با رهبر انقلاب است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، مردم منطقه اورمانات به منظور دیدار با رهبر انقلاب به پاوه آمده‌اند و شهر مملو از جمعیت مشتاق دیدار با مقام معظم رهبری است.
 
زنان و مردان و کودکان در حالی که عکس‌هایی از رهبری را در دست دارند با شور و شوقی وصف ناشدنی در حال حرکت به سمت محل سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب هستند.
 
جمعیت دوستدار رهبری از توسعه‌ و امید به آینده می‌گویند. صدای موسیقی کردی زیبایی‌ خاصی به فضای حاکم بر شهر بخشیده است.
 
یک دانش‌آموز دبیرستانی که از ساعت‌ها پیش در شوق دیدار آقا به خیابان آمده است با لهجه کردی اورامی می‌گوید: "‌ره به ری خوشه ویست وه‌ش هاتی سه ر چمان" یعنی " رهبر عزیزم خوش آمدی قدمت رو چشمام ‌". 
 
پیرزنی با لباس زیبای کردی در حالی که به علت کهولت سن به سختی حرکت می‌کند و قصد دارد خود را سریع‌تر به محل سخن سخنرانی رهبر برساند، می‌گوید: می‌خواهم رهبرم را ببینم و به او بگویم جانم را فدایش می‌کنم، خیلی خوشحالم که بالاخره می‌توانم آقایم را ببینم و همیشه آرزوی دیدارش را داشتم که نمردم و این توفیق را پیدا کردم.
 
براساس همین گزارش حضور اغلب مردم با لباس محلی کردی و محلی و سربندهای رنگارنگ با نوشته‌های لبیک یا خامنه‌ای، زیبایی خاصی به جمعیت متراکم پاوه داده است.
 
باتوجه به روشن نشدن کامل هوا هنوز چراغانی‌های بی‌نظیر این شهر که به گفته ساکنان آن تاکنون سابقه نداشته، روشن است و تمام خیابان‌های منتهی به محل سخنرانی مملو از جمعیت است، جوانرودی‌ها، روانسری‌ها، ثلاث باباجانی‌ها و سایر بخش‌های منطقه زیبای اورامانات از شب گذشته در منازل بستگان خود در پاوه بوده‌اند و برخی هم تا صبح بیدار ماندند. صدای هلهله و شادی مردم باصفای منطقه از عصر دیروز تاکنون قطع نشده و همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها