کد خبر: ۲۳۴۴۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،* الکسیس سانچز در حال فکر کردن به آینده خود می باشد، او روزهای آخر است که در نیوکمپ به سر می برد. یوونتوس و آرسنال پیشنهادات خود را ارائه کرده اند؛ گفته می شود پیشنهاد آرسن ونگر و توپچی ها بیشتر می باشد.

منبع: AS


* مدافع چلسی قرار است با قراردادی 2 سال به رم ملحق شود. این قرارداد فردا می تواند به صورت رسمی اعلام شود.

منبع: Il Tempo


* چلسی برای مدافع سمت چپ اتلتیکو مادرید، مبلغ 15 میلیون یورو را پیشنهاد داده است. اما باشگاه اسپانیایی تنها در صورتی این بازیکن را به فروش می رساند که مبلغ 24 میلیون یورو پرداخت شود.

منبع: Marca


* آرسنال به دنبال کوستاس مانولاس، مدافع ملی پوش یونان است. او در المپیاکوس بازی می کند و با مبلغ 10 میلیون یورو می تواند در دسترس قرار بگیرد. توماس فرمالن قرار است امارات را در تابستان ترک کند.

منبع: Metro


* آرسن ونگر قصد دارد جوئل کمپبل را به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل کند. وستهام، اورتون و نیوکاسل مشتاق هستند تا این بازیکن را در اختیار داشته باشند.

منبع: Daily Mail


* آرسنال و ساوتهمپتون علاقه دارند تا پابلو آرمرو مدافع 27 سال کلمبیایی را به خدمت بگیرند.

منبع: ESPN


* من سیتی قصد دارد با پیشنهادی 25 میلیون پوندی، روس بارکلی بازیکن اورتون را به خدمت بگیرد. آن ها می توانند برای انتقال این بازیکن جک رادول را به اورتون پیشنهاد دهند.

منبع: Daily Mirror


* منچستر یونایتد قصد دارد در تابستان خریدهای مهمی را انجام دهد. به نظر می رسد یونایتد قصد دارد با پیشنهادی 40 میلیون پوندی آرتور ویدال را به خدمت بگیرد.

منبع: Daily Express


* آرسنال و نیوکاسل برای انتقال متئو دبوشی به توافق رسیده اند. توپچی ها به دنبال جانشینی برای باکاری سانیا هستند که به سیتی رفته است. آرسنال مبلغ 8 میلیون پوند را برای انتقال این مدافع فرانسوی پرداخت می کند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها