کد خبر: ۲۳۵۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
نماینده ویژه مقام معظم رهبری در شهرستان سرپل ذهاب گفت: استقبال گرم و پرشور مردم از رهبر معظم انقلاب موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و سران فتنه سال 88 شد.
به گزارش598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام سیدحسن رحیمیان صبح امروز در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سرپل ذهاب در مصلای این شهر، اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرهایی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی در ادامه با اشاره به مقاومت و پایداری مردم شهرستان سرپل ذهاب در دوران جنگ تحمیلی، افزود: مردم این شهر در تمام صحنه‌ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.
نماینده ویژه مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از استقبال پرشور مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب، این استقبال و حضور مردمی را موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام پس از شیطنت‌های سال 88 و جریان ‌فتنه دانست و بیان کرد: مردم با استقبال خود ثابت کردند که همواره پیرو ولایت و امامت هستند و این پیوندشان تا مرز شهادت است.
در ادامه حجت‌الاسلام صفدری، امام جمعه سرپل ذهاب با قدردانی از خدمات نظام و توجه به منطقه، گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز این شهرستان اجرای طرح تعویض مسیر مواصلاتی سرپل ذهاب به دالاهو، گازرسانی به شهر سرپل ذهاب، اشتغال‌زایی، طرح بازسازی حرم شهر و احداث دانشکده علوم قرآنی در شهر سرپل ذهاب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها