أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۶۲۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، کاستا پس از امضای قرارداد با باشگاه چلسی در گفت و گو با سایت این باشگاه، گفت: خیلی خوشحالم که به چلسی پیوستم. هر کسی می‌داند که چلسی چه باشگاه بزرگی است و در چه لیگ قدرتمندی حضور دارد. از این که می‌خواهم در انگلیس بازی کنم خیلی خوشحالم. کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو و بازیکنان بزرگ این باشگاه افتخار بزرگی است.

کاستا ادامه داد: فصل گذشته زمانی که با آتلتیکو مادرید با چلسی بازی کردیم فهمیدم که این تیم چه بازیکنان با کیفیتی دارد. از همه مسئولان باشگاه آتلتیکو مادرید تشکر می‌کنم. من سال‌های خوبی را در آتلتیکو مادرید پشت سر گذاشتم، اما اکنون دوره جدیدی در زندگی ورزشی من آغاز شده است. امیدوارم که بتوانم افتخارات زیادی را با باشگاه چلسی کسب کنم.

دیگو کاستا با گلزنی‌های خود باعث شد تا آتلتیکو مادرید پس از 18 سال فصل گذشته به عنوان قهرمانی در لیگ اسپانیا دست یابد.

آتلتیکو مادرید همچنین فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، اما شکست برابر رئال مادرید از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

کاستا در جام جهانی 2014 برزیل یکی از نفرات ویسنته دل بوسکه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها