کد خبر: ۲۳۶۲۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، برای هواداران پرسپولیس که اخبار خوشی را طی روزهای اخیر دریافت نکرده‌اند، بدترین خبر ممکن جدایی سید جلال حسینی بود که ساعتی قبل قطعی شد. پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات خریدهای بسیار کمتری نسبت به رقبا داشته‌اند و توجیه‌شان برای این عقب‌ماندگی، تعدد ستاره‌هایی بود که از فصل قبل در اختیار داشتند. اما حالا ستاره‌های سال پیش یکی یکی از تیم جدا می‌شوند و خبری از بازیکن جایگزین نیست. بعد از خلعتبری، جلال حسینی هم جدایی خودش را رسما اعلام کرد و جدایی احتمالی مهرداد پولادی این کابوس را برای پرسپولیسی‌ها کامل خواهد کرد.

او در توضیح دلایل جدایی‌اش توضیح روشنی نداده اما در مورد مذاکراتش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «هیچ چیزی زیادتر از چارچوب خودم نمی‌خواستم، اما متأسفانه دست رحیمی در پرسپولیس بسته است و او نمی‌تواند همه کارها را خودش انجام دهد.»

این‌که سیدجلال چه درخواستی از پرسپولیسی‌ها داشته که در چارچوب بوده اما برآورده نشده موضوعی جالب و قابل بررسی است. این در حالی است که گفته می‌شود این مدافع ملی‌پوش قرار و مدارهایش را با باشگاه قطری گذاشته و با دستمزدی یک و نیم میلیون دلاری عازم این کشور خواهد شد. مسئولان پرسپولیس معتقدند گذشتن از مبلغی به این درشتی برای جلال حسینی غیرممکن بوده و او فقط تلاش داشته تا بهترین بهانه‌ها را برای رفتن دست‌وپا کند و در مقابل هواداران تیم قرار نگیرد. شاید جملات پایانی که دیروز خبرنگاران از زبان او شنیده‌اند هم در همین راستا و برای به دست آوردن دل هواداران باشد. یعنی همان جا که از هواداران حلالیت می‌طلبد و می‌گوید: «یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی فوتبالی‌ام را گرفتم، دوست داشتم در خدمت شما باشم، اما امکان‌پذیر نبود، چون مسائلی را می‌خواستند که باور کنید غیرقابل هضم بود…»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها