کد خبر: ۲۳۶۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ تير ۱۳۹۳
سرمربي يوونتوس از هدايت اين تيم استعفا کرد.

 

به گزارش پایگاه 598، آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس فصل گذشته موفق شد با اين تيم با شايستگي به قهرماني در سري A دست يابد و به اولين تيمي در تاريخ اين رقابت‌ها تبديل شود که به بيش از 100 امتياز در يک فصل کسب کرده است.

باشگاه يوونتوس اعلام کرد: آنتونيو کونته از هدايت اين تيم استعفا و باشگاه نيز با استعفاي او موافقت کرده است.

کونته که قراردادش با يوونتوس تا پايان سال 2015 اعتبار داشت، در سال 2011 هدايت تيم تيم را بر عهده گرفت و باشگاه را به سه قهرماني پياپي در سري A رساند.

روزنامه‌ "گازتا دلا اسپورت" دليل جدايي کونته را سياست‌هاي مالي باشگاه در جذب بازيکن عنوان کرد.

آنتونيو کونته پس از کنار رفتن از هدايت تيم يوونتوس، گفت: تصميم گرفتم تا قراردادم را با باشگاه يوونتوس فسخ کنم، من يک شبه اين تصميم را نگرفتم و مدت‌هاست که مي خواستم اين تصميمم را اعلام کنم. نتيجه‌ گرفتن با يوونتوس در اين فصل براي من سخت خواهد بود. به خاطر همين تصميم گرفتم تا از هدايت باشگاه کناره‌گيري کنم.

کونته در ادامه گفت: از باشگاه تشکر مي‌کنم که به من اعتماد کرد و من را به عنوان سرمربي اين باشگاه بزرگ انتخاب کرد. هميشه سعي کردم در يوونتوس با بازيکنانم نزديک باشم. در سال‌هاي گذشته نيز فکر مي‌کنم توانستيم نتايج خوب و تاريخي را با باشگاه کسب کنيم.

از ماسيميليانو آلگري و روبرتو مانچيني به عنوان گزينه‌هاي سرمربيگري‌ باشگاه يوونتوس صحبت به ميان آمده است.

آندره‌آ آنيني، رييس باشگاه يوونتوس پس از کناره‌گيري کونته از سرمربيگري اين تيم گفت: از کونته بي نهايت تشکر مي‌کنم . او سه فصل رويايي را با باشگاه يوونتوس پشت سر گذاشت. ما در اين سه سال توانستيم بار ديگر در صدر فوتبال ايتاليا قدرت نمايي کنيم. کسب سه قهرماني پياپي در ليگ و دو قهرماني در سوپر کاپ نشان دهنده عملکرد خوب کونته در باشگاه است. اکنون مي‌خواهيم دوباره از صفر شروع کنيم. من به مربيان و استعدادهاي جوان اعتقاد دارم. به زودي سرمربي جديد باشگاه را اعلام خواهيم کرد و تلاش مي‌کنيم که در باشگاه جوانگرايي کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها