کد خبر: ۲۳۶۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۷ مهر ۱۳۹۰
به گزارش598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام عباس اسکندری به طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم اشاره كرد و گفت: در سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به قم شش طرح سازمان تبلیغات اسلامی به تصویب رسیده است.
 
وی احداث و تجهیز کتابخانه حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) را یکی از این طرح‌ها برشمرد و تاکید کرد: کارهای مقدماتی این پروژه انجام شده، و در ایام سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم تصريح كرد: تربیت مربی و مبلغ ویژه مدارس و دانشگا‌ه‌ها یکی دیگر از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم است که در حال اجراست و اعتبارات آن در سال‌های 90 و 91 در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد.
 
اسکندری تقویت سایت دینی و انقلابی همراه با وبلاگ را یکی دیگر از این طرح‌ها برشمرد و ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح در سال 89 اختصاص یافت و طراحی این سایت انجام شده و در روزهای آینده رونمایی می‌شود.
 
وی بیان داشت: تقویت محتوایی این سایت امسال و سال آینده مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم از اتمام فاز اول طرح تجهیز مساجد قم به ابزارهای نوین خبر داد و گفت: در ایام سالروز سفر مقام معظم رهبری از این طرح رونمایی می‌شود.
 
اسکندری برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح استان و تامین امکانات و حمایت از تشکل‌ها و هیئت هاي مذهبی را از دیگر طرح‌های سفر مقام معظم رهبری به قم برشمرد که با جدیت در حال انجام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها