کد خبر: ۲۳۶۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۷ مهر ۱۳۹۰
نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین:
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد کدخدایی ظهر امروز در آخرین روز از چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در مشهد اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد توطئه دشمن در کشور و انقلاب اسلامی، اما به‌دلیل وجود بارگاه امام هشتم نظام اسلامی و مردم بیمه شده‌اند و باید قدر نظام، امام رحل(ره)، ولایت و همچنین مجاورت با امام رضا(ع) را بدانیم.
وی موقعیت‌شناسی بسیج از شرایط مختلف جامعه را امری ضروری عنوان کرد و گفت: بسیجی باید شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را بشناسد و اگر از شرایط آگاهی نداشته باشد نمی‌تواند تصمیم‌گیری خوبی داشته باشد.
کدخدایی افزود: همچنین باید مردم‌شناسی و فرهنگ‌شناسی را بشناسیم و با بصیرت نسبت به مسائل عمل کنیم و اگر از روی نداشتند شناخت کامل کاری را انجام دهیم حتما شکست خواهیم خورد.
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر محکم‌تر شدن پیوستگی بین بسیج و ولی‌امر گفت: پیوستگی بسیجیان با امام بسیجیان باید محکم‌تر شود.
وی به بازخوانی حوادث گذشته تاکید کرد و ادامه داد: همیشه باید حوادث و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را بازخوانی کرد تا به‌ وسیله آن بتوان نقاط مثبت را تقویت و نقاط ضعف را پوشاند و هچنین از تجربیاتی که بدست می‌آید برای مقابله با حوادث جدید استفاده نمود.
در ادامه این مراسم جانشین سپاه محمد رسول‌الله تهران در سخنانی گفت: امروز دشمن از مسجد ما بیشتر از موشک ما می‌ترسد و برای مقابله با این‌ها دست به اقداماتی زده است.
سردار ذوالقدر با بیان این مطلب که تهدیدی که اکنون کشور را هدف گرفته سخت‌تر از جنگ مسلحانه است، اظهارداشت: این تهدید متفاوت‌تر از تهدیدات قبل و بعد از انقلاب است، که به وسیله آن افکار و اندیشه جوانان ما را نشانه گرفته اند.
وی گفت: دشمن در جنگ برای خانواده‌ها، جوانان، نوجوانان، پسران و دختران کشور ما برنامه‌های مختلفی دارد و ما برای مقابله با این تهدیدات نیازمند ابزار هستیم.
جانشین سپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به این مطلب که هر فردی در کار و تولیدی که دارد باید ابتدا عقاید را بسنجد، ادامه داد: آنچه که اهمیت دارد این است که باید تلاش کرد تا انسانی متعالی تربیت کنیم.
وی گفت: نیازمند بصیرت و معرفت هستیم و باید باور دینی را و معرفت دینی را در حلقه‌های صالحین ارتقا دهیم زیرا معرفت دینی امروز ما همان پیشانی بند دیروز ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها