يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۹۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
در جریان تمرین صبح امروز سرخپوشان، مدیر رسانه ای این تیم به یکباره از حال رفت و به زمین افتاد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تمرین صبح سرخپوشان در حالی در سالن بدنسازی مجموعه ورزشی درفشی فر در حال پیگیری است که علیرضا رحیمی جلسه ای خصوصی با دایی برگزار می کند. مهمترین دغدغه این روزهای دایی پیدا کردن جانشین مطمئن برای سیدجلال حسینی است.

 

رحیمی امروز این قول را به دایی داد با مدیربرنامه های میشل اومانا به توافق رسیده و این مدافع کاستاریکایی اوایل هفته آینده به تهران بیاید.

 

سرمربی پرسپولیس خواستار حضور هر چه سریعتر این مدافع در تمرینات تیمش شده تا او در آستانه شروع مسابقات لیگ با شاگردانش هماهنگ شود.

 

اتفاق عجیب در تمرین امروز پرسپولیس این بود که هنوز دقایقی از آغاز تمرین سرخپوشان نگذشته بود که حمید عباسی، مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس، به یکباره به زمین افتاد و از حال رفت.

 

بر اساس این گزارش، کادر پزشکی پرسپولیس خیلی زود به بالای سر او رسیدند و با تزریق سرم او شرایطی مناسب پیدا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها