أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،دومین مسابقه از رقابت های جام شهدا دقایقی قبل در ورزشگاه تختی تهران به پایان رسید. در این مسابقه دو تیم پیکان و تراکتورسازی به مصاف هم رفتند و در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را روشن کند.

تیم منصور ابراهیم زاده با ترکیب: «سید مهدی رحمتی، محمد نصرتی، علیرضا محمد، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، ساموئل، محمدصادق بارانی (از دقیقه 45 مجید خدا بنده‌لو) ، میلاد نوری، کیوان وحدانی (از دقیقه 73سید علی حسینی)، فراز امام علی (از دقیقه 42 امیرحسین فشنگچی) و جهانگیر عسگری (از دقیقه 45 سعید دقیقی) در این دیدار حضور پیدا کرد و تراکتورسازی نیز با این نفرات در این دیدار حضور داشت: حامد لک، خالد شفیعی، احمد آل‌نعمه، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده (از دقیقه 75 فرید کریمی)، محمد ابراهیمی (از دقیقه 68 محمد پوررحمت‌الله) و محسن دلیر (از دقیقه 69 پیمان بابایی) ».

در آخرین دقایق نیمه اول این مسابقه فرشاد احمدزاده با یک حرکت زیبا توپ را به تور دروازه رحمتی چسباند و در حالی که تنها 5 دقیقه به پایان دیدار مانده بود، فشنگچی بار دیگر توانایی اش در پنالتی گرفتن را به رخ کشید تا سعید دقیقی دروازه تیم سابق اش را باز کند و مسابقه مستقیما به ضربات پنالتی برود.

نصرتی و دقیقی گل نزدند!

در ضربات پنالتی4 بازیکن ناکام ماندند. نصرتی، ساموئل و دقیقی از پیکان و مهدی کیانی از تراکتور. درخشش حامد لک در این ضربه ها دو ستاره سابق تراکتور را مغلوب کرد و باشگاه تبریزی را به فینال جام شهدا فرستاد. فینالی که پنج شنبه شب در مقابل استقلال برگزار می شود.

این مسابقه یک اخراجی نیز داشت. سامان نریمان جهان در دقیقه 90.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها