امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۸۰۶۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، جرمي متيو پس از توافق نهايي باشگاه بارسلونا با والنسيا در خصوص جذب اين مدافع که با 20 ميليون يورو به نيوکمپ خواهد پيوست، در راه ملحق شدن به بارسلوناست. اين بازيکن 30 ساله فردا به هواداران معرفي خواهد شد.

به گزارش فارس، متيو در اين باره اظهار داشت: بسيار مفتخرم که به بارسلونا آمدم. به اينجا آمده‌ام تا به تيم کمک کنم. بارسا بهترين باشگاه دنيا است و آمدن به اينجا فرصت بزرگي براي من است.

متيو امروز صبح براي پيوستن به اردوي پيش از فصل بارسلونا در پرو به فرودگاه والنسيا رفت. بازيکن فرانسوي با هم‌تيمي‌هايش خداحافظي کرد.

در بيانيه رسمي باشگاه بارسلونا نوشته شده: بارسلونا و والنسيا براي انتقال جرمي متيو، بازيکن فرانسوي به توافق رسيدند. جرمي متيو قراردادي چهار ساله با باشگاه امضا خواهد کرد. مبلغ اين انتقال 20 ميليون يورو بوده و مبلغي که براي فروش وي به ساير تيم‌ها مشخص شده 50 ميليون يورو تعيين شده است.

متيو مدافعي است که مي‌تواند در موقعيت‌هاي مختلف در خط دفاعي بازي کند. او يک متر و 92 سانتي‌متر قد دارد و مهارت بسيار خوبي در بازي با توپ دارد. وي در بازي هوايي نيز بسيار قدرتمند است. تاکنون وي به عنوان يک مدافع چپ شناخته مي‌شد اما اخيرا بيشتر در مرکز خط دفاعي ديده مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها