يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۲۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
بازیکنان پرسپولیس در واکنش به خداحافظی علی کریمی پیام اینستاگرامی خود را جنجالی منتشر کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، «آرزو داشتم علی کریمی را از نزدیک ببینم.» این تیتر مصاحبه حسین ماهینی در مورد خداحافظی علی کریمی بود.

 

علاوه بر ماهینی، پیام صادقیان هم پیامی در اینستاگرامش گذاشت و به شدت از علی کریمی تعریف و تمجید کرد تا بعضی‌ها به یاد تکل معروف ایمان مبعلی روی پای علی دایی بیفتند و بگویند شاید این مصاحبه‌ها و ابراز ارادت‌ها برای بازیکنان پرسپولیس گران تمام شود.

 

به هر حال علی کریمی حتی در نامه خداحافظی‌اش چند کنایه به علی دایی زد؛ مثلا در جایی نوشت: «من تحت تاثیر مراسم بد خداحافظی مهدوی‌کیا یک‌بار احساساتی شدم و تصمیم به خداحافظی گرفتم که البته بعضی از آقایان از همان مسئله استفاده کردند!»

 

منظور کریمی به ماجرایی است که بین او و علی دایی پیش آمد و دایی به محض حضور در پرسپولیس گفت: «به من گفتند آن آقا از فوتبال خداحافظی کرده و دیگر بازی نمی‌کند، من هم لیست تیمم را بدون حضور او بستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها