أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۴۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره بازداشت اتباع این کشور در ایران ابراز نگرانی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "ماری هارف" گفت:ما مراتب نگرانی خود را درباره شهروندان آمریکایی که به تازگی در ایران بازداشت شده اند از جمله "جیسون رضائیان" خبرنگار واشنگتن پست و دیگر شهروندان غیرآمریکایی اعلام می کنیم.ما می خواهیم به شفافیت اعلام کنیم که سه شهروند آمریکایی بازداشت شده اند.با توجه به محرمانه بودن موضوع قصد نداریم که اظهار نظر بیشتری درباره این موضوع کنیم.
وی افزود: همانطور که می دانید اولویت اول ما تأمین امنیت شهروندان آمریکایی در خارج از کشور است.درباره بازداشت شهروندان آمریکایی در ایران ما با دفتر حافظ منافع خود در تهران یعنی سفارت سوئیس تعامل خواهیم داشت تا خدمات کنسولی لازم را ارائه کند.لازم است که یادآوری کنم مقامات ایران بازداشت برخی از این افراد را تایید کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها