کد خبر: ۲۳۸۴۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
پس از اینکه مهاجم برزیلی به عنوان بازیکن آزاد به تراکتور پیوسته، ملوان هم امیدوار است که سهمیه جذب بازیکن آزاد خود را برای خرید هافبک استقلال هزینه کند.
با مصاحبه اخیر امیر قلعه نویی دیگر جدایی احمد جمشیدیان از استقلال و فسخ قرارداد این بازیکن را باید قطعی دانست. هر چند خود جمشیدیان هنوز حاضر به فسخ قرارداد نشده است.

 

در مورد جمشیدیان بد نیست بدانید پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات باشگاه ملوان انزلی و شخص نصرت ایراندوست سرمربی این تیم خواهان هافبک بدشانس استقلال بودند اما جمشیدیان با آبی پوشان تمدید کرد و بعد هم که در آخرین روز نقل و انتقالات این بلا سرش آمد که استقلالی‌ها یک طرفه قراردادش را فسخ کردند و نام او را از لیست درآوردند!

 

حالا که داستان این بازیکن در استقلال به پایان رسیده، شنیده می شود بار دیگر پروژه جذب جمشیدیان از سوی ملوانی ها کلید خورده است.

 

البته قانون اجازه پیوستن این بازیکن به ملوان را نمی دهد ولی ظاهرا انزلی چی ها و خود جمشیدیان دنبال راهکاری هستند تا به عنوان بازیکن آزاد این اتفاق بیفتد.

 

شاید هم جمشیدیان پس از نیم فصل استراحت از نیم فصل دوم به تیم ایراندوست پیوست. البته انتقال ادینهو برزیلی به تراکتور باعث امیدواری ملوان و جمشیدیان شد.

رادنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها