أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی قربانی مهاجم تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اردوی تیم فوتبال نفت تهران در کردان کرج گفت: خوشبختانه اردوی خوبی در کردان داشتیم و صبح و بعدازظهر تمرین کردیم که در این مدت هم دو بازی دوستانه برگزار کردیم که هردو بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: من امید زیادی به این تیم دارم چراکه تیم سال گذشته با چند تغییر حفظ شده و انگیزه تیم ما بالاست و به نظرم امسال هم می‌توانیم حداقل سهمیه آسیایی را بگیریم.

قربانی درباره عملکرد سال گذشته نفت تهران در لیگ برتر اظهار داشت: سال گذشته تیم‌ها روی ما حساب نمی‌کردند و ما چراغ خاموش جلو آمدیم اما امسال شناخت‌ها از تیم ما بیشتر شده و دید حریفان به ما تغییر کرده است و اگر بخواهیم نتایج سال گذشته را تکرار کنیم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی درباره شرایط خودش و اینکه انتظارات از او در لیگ چهاردهم زیاد است گفت: سال قبل هم می‌توانستم بیشتر بازی کنم که این اتفاق نیفتاد اما این آمادگی را دارم که امسال بازی کنم و امیدوارم جایگزین خوبی برای مهاجمان جدا شده‌مان باشم.

مهاجم نفت تهران درباره قرعه این تیم در لیگ برتر هم ادامه داد: فکر می‌کنم از خوش‌شانسی ما بود که در هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم. این تیم هوادار دارد و در زمین خودش کار می‌کند اما فکر می کنم هنوز به آمادگی کامل نرسیدند و این عدم هماهنگی می‌تواند به نفع ما باشد و در این بازی نتیجه بگیریم.

قربانی در پایان درباره دیدار نفت تهران در مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس یکی از رقبای اصلی ماست اما همه تیم این انگیزه را دارند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها