أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۸۵۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
خط دفاعی کاستاریکا در تمام 5 مسابقه اش در جام جهانی تنها 1 گل دریافت کرد تا اومونا و همبازی هایش مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت،  بلافاصله پس از قطعی شدن جدایی سیدجلال حسینی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه مذاکره با یک چهره شناخته شده برای جددایی این بازیکن را آغاز کرد. آن ها به جای مهره های داخلی، به سراغ یک بازیکن خارجی رفتند و به مدافع تیم ملی کاستاریکا پیشنهاد دادند تا فصل جدید را در پرسپولیس آغاز کند. در ابتدا به نظر می رسد میشل اومونا با توجه به پاسخ منفی اش به یکی دو باشگاه ایرانی دیگر، تمایلی به حضور در ایران ندارد اما اصرار پرسپولیسی ها بالاخره این انتقال را روی ریل انداخته است.
 

این بازیکن 32 ساله، در هر سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی 2006 برای کاستاریکا به میدان رفت و در جام جهانی 2014 نیز یکی از مهره های کلیدی این تیم بود. مدافع یک متر و هشتاد سانتی متری کاستاریکایی ها، پنالتی پیروزی بخش تیمش در دیدار با یونان را به یکی از بهترین خاطره های ورزشی تاریخ این کشور تبدیل کرد اما در دیدار با هلند پنالتی اش را به دستان تیم کرول کوبید. خط دفاعی کاستاریکا در تمام 5 مسابقه اش در جام جهانی تنها 1 گل دریافت کرد تا اومونا و همبازی هایش مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار بگیرند. از یاد نبرید این 5 مسابقه در مقابل تیم های نظیر ایتالیا، انگلیس، یونان، هلند و اروگوئه انجام شده اند.
 

گفته می شود این بازیکن ظرف چند روز آینده به ایران سفر خواهد کرد. پرسپولیس در صورت امضای قرارداد با او می تواند خیال خود را از بابت پست دفاع وسط برای فصل پیش رو راحت کند. در روزهای اخیر دغدغه جالی خالی سیدجلال پرسپولیسی ها را آزرده و حالا آن ها به سراغ بازیکنی رفته اند که در شگفتی سازترین تیم جام جهانی یکی از بهترین ها بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها