يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۶۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
قهرمان المپيک لندن کار وزنه‌برداران را در بازي‌هاي آسيايي سخت دانست و گفت: انتظارات بسيار بالاست و وزنه‌برداري فوتبال نيست که با چهارم شدن در گروه همه خوشحال شوند!
به گزارش پایگاه 598،بهداد سليمي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اردوي مجارستان، اظهار کرد: در مجارستان تمرينات خوبي داشتيم، البته بيشتر به صورت استقامتي و قدرتي بود و به آن صورت نبود که به رکورد برسيم. با اين حال فشار تمرينات نيز خوب بود. از طرفي مجارستان آب و هواي خوبي نسبت به تهران که هوا گرم است، داشت. بنابراين آنجا راحت‌تر تمرين مي‌کرديم.

سليمي در پاسخ به اين پرسش که در اين مدت افزايش رکورد داشته است يا خير؟ گفت: از لحاظ رکوردي تغييري نداشتم، چون اردوي مجارستان اردويي نبود که حالت رکوردي داشته باشد و بيشتر تمرينات به صورت استقامتي و قدرتي بود. با اين وجود خدا را شکر روند خوب و رو به رشدي دارم.

وي با اشاره به حضور ماموران وادا در اردوي تيم ملي وزنه‌برداري بيان کرد: در مجارستان ماموران وادا از وزنه‌برداران تست دوپينگ گرفتند. البته هر زمان حتي همين الان نيز بيايند مشکلي براي آزمايش دادن ندارم و آماده انجام اين کار هستم.

قهرمان المپيک لندن درباره انتظارات از وزنه‌برداري براي کسب مدال بازي‌هاي آسيايي اينچئون، تصريح کرد: تيم حال حاضر وزنه‌برداري تيم بزرگي است و تمام ملي‌پوشان از عنوان‌دارها هستند. بنابراين انتظار از اين تيم به جاست. از طرفي هميشه در رشته‌هاي مانند کشتي، وزنه‌برداري و تکواندو رفتن به مسابقات سخت بوده، زيرا سطح انتظارات بالاست. مثل فوتبال نيست که با يک امتياز در گروه چهارم مي‌شود و همه کلي به آن افتخار مي‌کنند، بلکه غير از مدال طلا، چيز ديگري از وزنه برداري نمي‌خواهند.

وي ادامه داد: من نيز تا الان توانسته‌ام براي کشورم افتخار آفرين باشم، تلاش مي‌کنم از اين به بعد نيز تا هر زمان که در ورزش باشم اين روند را ادامه بدهم.

سليمي در پاسخ به اين پرسش که هنوز به شکستن رکورد جهان فکرمي کند؟ گفت: فکر مي‌کنم صحبت کردن از آن زود است، زيرا هميشه همه چيز بستگي به يکي، دو هفته‌ آخر دارد و بايد ديد در آن زمان شرايط بدني و روحي چطور است، اگر مناسب باشد ان‌شاءالله اين کار را نيز انجام خواهم داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها