کد خبر: ۲۳۸۶۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،ستار همداني در خصوص اينکه چرا نام وي در ليست منتشر شده کادرفني استقلال به منظور شفاف‌سازي قراردادها وجود ندارد، گفت: در جريان اين موضوع نيستم. با اين حال فکر مي‌کنم مشکل خاصي وجود ندارد و فکر مي‌کنم نام من از قلم افتاده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: حتي امروز هم تمرين استقلال برگزار شد و من هم در تمرين حاضر بودم، بنابراين مشکل خاصي وجود ندارد و فکر مي‌کنم نامم از قلم افتاده است.

همداني در مورد اينکه آيا با انتشار مبلغ قراردادها موافق است يا مخالف، گفت: مخالفم چون اصولاً نيازي به رسانه‌اي شدن اين مسائل نيست. البته با انتشار هزينه باشگاه‌ها موافقم اما با انتشار قراردادها خير.

وي افزود: ارزش بازيکنان متفاوت است و اين تفاوت‌ها در بين آنها طبيعي است. اگر بودجه ساليانه باشگاه مشخص باشد، بسيار خوب است و ديگر به خود باشگاه مربوط مي‌شود که در خصوص قرارداد بازيکنان و کادرفني تصميم‌گيري کنند.

مربي استقلال در مورد اينکه در صورت حل نشدن مشکل استقلال، اين تيم بايد در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف فجرسپاسي برود، گفت: از اين موضوع مطلع نبودم، البته در فوتبال ما از اين اتفاقات عجيب و غريب زياد مي‌افتد و اين موضوع هم بعيد نخواهد بود. اگر اين اتفاق بيافتد بايد آماده سفر به شيراز باشيم. البته در اين خصوص اگر موضوع جديد باشد حتماً به استقلال ابلاغ خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها