أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۷۱۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پی درگذشت عالم پارسا مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای در پی درگذشت عالم پارسا مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم پارسا مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت عالم پارسا و متتبع مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی رحمت الله علیه را به خاندان مکرّم و بازماندگان آن مرحوم و همه ی علاقمندان و مستفیدان از ثمرات علمی ایشان که پهنه ی گستره ئی از تاریخ و حدیث و تراجم و کتاب شناسی را در بر می گیرد، تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

سید علی خامنه ای

4 مرداد 1393
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها