کد خبر: ۲۳۸۷۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
رضا نوروزی مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ‌برتر است.

شرايط پرسپوليس چطور است؟
خوشبختانه وضعيت خوبي داريم. هنوز بدن‌ها با توجه به فشار تمرينات بدنسازي در سطح ايده‌آل نيست ولي اميدوارم تا بازي مقابل نفت بدن‌ها ول كند.

فكر نمي‌كني حضور در جام شهدا براي استقلال كه رقيب سنتي شما هست مفيد بود و پرسپوليس ضرر كرد؟
اين تورنمنت براي تيم‌هايي كه شركت كردند خيلي خوب بود و توانستند محك جدي بخورند ولي هر تيمي شرايط خاص خودش را دارد و شايد علي دايي نمي‌خواست تيمش و دستش را قبل از ليگ رو كند.

برخي معتقدند استقلال نسبت به پرسپوليس بهتر خريد كرده است!
هر تيمي براساس نيازهايش خريد مي‌كند. اسكلت اصلي پرسپوليس حفظ شده و به همين دليل تغييرات زيادي ايجاد نشده است، اين در حالي است كه استقلال تغييرات نسبتاً زيادي داشت. با اين حال ما مهره‌هاي خوبي گرفتيم و مطمئن باشيد بازيكناني مثل دغاغله، نوراللهي و طارمي خيلي مي‌توانند به پرسپوليس كمك كنند. نبايد خريدهاي استقلال و پرسپوليس را با هم مقايسه كرد.

وضعيت خودت چطور است؟
براي شروع ليگ لحظه شماري مي‌كنم و خيلي انگيزه دارم. چند سال منتظر ماندم تا در تيم محبوبم بازي كنم و اميدوارم با گل‌هايم هواداران را خوشحال كنم.

باشگاه پرسپوليس اعلام كرده كه مبلغ قرارداد تو 950 ميليون تومان است. اين مبلغ درست است؟
بله و هيچ ابهامي در اين مورد وجود ندارد.

آيا موافق رسانه‌اي شدن مبلغ قرارداد هستي؟
نه، اصلاً اين كار درست نيست. اگر فوتباليست در يك بازي عملكرد خوبي نداشته باشد به خاطر همين مبلغ قرارداد حرف و حديث‌هاي زيادي ايجاد مي‌شود. فدراسيون بايد در مورد كنترل قراردادها به صورت پنهاني عمل مي‌كرد.

نظرت در مورد بازي با نفت تهران چيست؟
نفت تهران تيم خوبي است كه بازي‌هاي دوستانه زيادي انجام داده است. آنها بازيكنان خوبي دارند و قطعاً بازي سختي داريم. با اين حال اميدوارم 3 امتياز را بگيريم.

پرسپوليس امسال قهرمان مي‌شود؟
پيش‌بيني سخت است ولي ما مي‌خواهيم امسال دو جام به هواداران هديه بدهيم و در آسيا هم نتايج خوبي بگيريم. اميدوارم پرسپوليس بعد از چند سال قهرمان ليگ شود.

دنبال آقاي گلي هستي؟
هر مهاجمي اين عنوان را دوست دارد ولي براي من موفقيت پرسپوليس مهمتر از آقاي گلي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها