يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۸۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،عباس ترابيان در خصوص اينکه با انتخاب سرمربي آفريقاي جنوبي، احتمال ماندن کي‌روش در ايران قوت گرفته است، گفت: در حال حاضر کي‌روش به طور مستقيم با من در ارتباط نيست و با خود آقاي کفاشيان ارتباط دارد. آخرين اخبار در مورد کي‌روش و زمان بازگشت او را رئيس فدراسيون مي‌داند و اگر در اين زمينه خبر جديدي بود، کفاشيان با من تماس گرفته و من را هم مطلع مي‌کرد تا کارهايمان را براي امضاي قرارداد انجام دهيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در آخرين جلسه‌اي که داشتيم قرارمان بر اين بود که کي‌روش در صورت پذيرفتن پيشنهاد ايران، مواردي که بايد بررسي مي‌کرد را بررسي کرده و در بازگشت به ايران کفاشيان ارائه دهد تا مقدمات امضاي رسمي تمديد قرارداد او نيز انجام شود.

ترابيان گفت: کي‌روش تا نهم مرداد همچنان سرمربي تيم ملي ايران است و تاريخ امضاي قرارداد را دهم مرداد تعيين کرديم و بايد ببينيم در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

مسئول با مذاکره با کي‌روش تأکيد کرد: از همان اول هم نظرم اين بود که کي‌روش در ايران مي‌ماند چون کسي که مي‌خواهد به جاي ديگري برود تا اين اندازه به روي مسائل مختلف از جمله بررسي يک فصل فوتبالي ايران انرژي نمي‌گذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها