أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،جواد نکونام اولین نفری نیست که قلعه‌نویی را مورد حمله قرار می‌دهد. در واقع سرمربی استقلال طی سال‌های اخیر با اتهاماتی مواجه شده که شاید مرور خلاصه‌ای از آنها تکان‌دهنده باشد.

1- مهرداد اولادی: اینکه سه سال در اردوی تیم ملی باشی و دم جام جهانی به این تیم دعوت نشوی خیلی سخت است و این اتفاق را فقط به واسطه نداشتن یکسری ارتباطات خودم با افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال می‌دانم. در استقلال چون ارتباطات خاص نداشتم از من استفاده نمی‌شد.

2- گوران لاوره: امیر قلعه‌نویی که در ایران 5 جام به دست آورده درست همانند «دون کورلئونه»در فیلم پدرخوانده عمل می کند. او در اوکراین به من گفت که چه انتظارهایی دارد و وقتی به ایران بازگشتیم او با من صحبت کرد. در آن زمان شاید فکر می‌کرد برای اینکه من را در ترکیب قرار داده باید پولی به او بپردازم.

3- فرهاد مجیدی: شاگرد مکتب حجازی هستم و با ناپاک‌ها کار نمی‌کنم.

4- واعظ آشتیانی: پاک‌ترین مقامی که استقلال کسب کرد مقام سومی با صمد مرفاوی بوده است.

5- مجتبی جباری: قلعه نویی را اینقدر بزرگ نکنید، اگر او بزرگ بوده چرا در آسیا با استقلال نتیجه نگرفته است؟

6- جواد زرینچه: استقلال اهواز به این دلیل در لیگ دوم سقوط نکرد که قلعه‌نویی از ما خواست مقابل‌شان شل بازی کنیم و ما هم قبول کردیم.

7- مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی: به بازیکنان سفارش شده بود مقابل استقلال محکم بازی نکنند. دوستان سال گذشته با خرید بازیکنان سفارشی بیش از دو میلیارد تومان به باشگاه ضرر زدند. سال گذشته شاهد ارباب رعیتی در تیم بودیم و کارهایی مثل دست‌بوسی، شانه‌بوسی و پشت‌سر دیگران راه رفتن متداول شده بود. برخی آقایان در اردوی ترکیه کارهایی کردند که حکم شرعی‌اش سنگسار است.

8- جواد نکونام: به نظر من مافیا در فوتبال ایران وجود دارد. هنوز هست و دارند ریشه فوتبال ایران را می‌زنند. این‌ها جرات ندارند حرف‌شان را بزنند. شما به ادبیات‌شان نگاه کنید؛ چطور به خبرنگاران توهین می‌کنند؟ چطور به طرفداران توهین می‌کنند؟ چطور در رختکن به بازیکن فحش‌های آنچنانی می‌دهند؟ نقشه کشیده بودند جای کروش را بگیرند. آقایان دو روز رفتند تمرین یک تیم آلمانی را از پشت فنس نگاه کردند، هنوز دارند درباره‌‌اش حرف می‌زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها