أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «فصل پیش هم کسی فکر نمی کرد به من بازی برسد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از بازیکنانی که دایی برای فصل آینده روی او حساب کرده، محمد عباس‌زاده است. همان بازیکن جوانی که فصل پیش با آقای گلی در لیگ یک خودش را به پرسپولیس رساند و اگر چه بازی زیادی به او نرسید اما گل‌های حساسی برای تیم دایی زد.

 

به همین خاطر است که حالا عباس‌زاده امیدوارانه‌تر از قبل به رقابت با دیگر مهاجمان پرسپولیس اشاره می‌کند: «در تیم دایی بازیکنی بازی می‌کند که آماده‌تر باشد. پارسال هم هیچ‌کس فکر نمی‌کرد من بتوانم بازی کنم اما دیدید که توانستم خودم را به ترکیب اصلی تیم برسانم. امسال هم قطعا هر بازیکنی بیشتر زحمت بکشد و بهتر باشد، بازی می‌کند.»

 

عباس‌زاده در توصیف شرایط پرسپولیس هم می‌گوید: «در این دو ماه تمرین‌های پرفشار و بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و وضعیت تیم ایده‌آل است. مطمئن باشید ثمره این تمرین‌ها را در لیگ خواهیم دید و می‌توانیم از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم. پارسال خیلی بدشانسی آوردیم اما امسال دیگر بدشانسی‌ها هم حریفمان نمی‌شوند چون تنها هدفمان قهرمانی است.»

 

درباره بازی با نفت در افتتاحیه فصل چهاردهم هم محمد عباس‌زاده اینطور می‌گوید: «نفت بدموقعی به پرسپولیس خورد چون بازی اول فصل برای ما خیلی مهم است و هر سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها