يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۱۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،محمدحسين نژادفلاح در مورد مزايده باشگاه راه‌آهن گفت: دادگستري تخصص لازم را در بحث تيم‌داري ندارد. بازي‌ها از روز پنجشنبه آغاز مي‌شود و راه‌آهن بايد مقابل استقلال که مهمترين بازي است قرار بگيرد. اگر راه‌آهن باشد. فرض کنيد اين باشگاه بخواهد به مزايده گذاشته شود اما سؤال من اين است سرمايه‌گذار تهراني وجود دارد که اين تيم را بخرد.

به گزارش فارس، وي افزود: تا جايي که مي‌دانم سرمايه‌گذار جدي وارد بحث خريد نشده، صحبت‌هايي از ساير استان‌ها بوده اما جدي نبوده است. مس کرمان بحث خريد را مطرح کرد اما هيأت‌مديره اين باشگاه اعتقاد داشتند مس سال قبل که در ليگ بود چه گلي به سر کرمان زد که حالا بخواهد راه‌آهن را بخرد. تيمي را به مزايده مي‌گذارند که خريدار داشته باشد.

*با انتقال راه‌آهن به شهرستان موافقت نمي‌کنيم

مديرکل ورزش و جوانان استان تهران با بيان اينکه تحت شرايطي با انتقال راه‌آهن به شهرستان موافقت نمي‌‌کند تصريح کرد: انتقال تيم‌ها جزئي از اختيارات من است که من به هيچ عنوان با انتقال راه آهن موافقت نمي‌کنم. تيمي مثل کرمان که خريدار هم نيست اگر خريدار جدي باشد و بخواهد راه‌آهن به کرمان برود مجوز آن را صادر نمي‌کنيم.

نژاد‌فلاح درباره اينکه 12ميليارد براي مزايده اين باشگاه مبلغ اعلام شده خاطرنشان کرد: مبلغ براي من مهم نيست اظهار نظر هم نمي‌کنم اما راه‌آهن نبايد از تهران بيرون برود. حميد استيلي به عنوان کسي که حرفي در فوتبال ما داشته به خاطر احساس تکليف پا جلو گذاشته بنابراين دليلي ندارد با او ناسازگاري کنيم اين مزايده تا کي مي‌خواهد ادامه داشته باشد. هر شخصي که بخواهد اني تيم را بخرد فصل نقل و انتقالات تمام شده و فرض کنيد کسي اين باشگاه را نخرد بنابراين قيمتش به يک ميليارد نزول پيدا مي‌کند. سازمان ليگ که معطل راه‌آهن نمي‌ماند اگر پنجشنبه شرايط فراهم نشود تيم جايگزين که فجر سپاسي است وارد مي‌شود پس جايي براي فروش باقي نمي‌ماند.

*اجازه ندهيم بلايي که سر پاس آمد براي راه‌آهن تکرار شود

مديرکل ورزش استان تهران درباره اينکه استيلي گفته برخي براي اين اتفاقات شيطنت کرده‌اند،‌ يادآور شد: اگر خريدارش خريدار باشد و بخواهد اين باشگاه را از استيلي بگيرد و يکي دو ميليارد بالاتر بخرد مي‌گوييم اشکالي ندارد اما اگر اين مبلغ 12 ميليارد به يک ميليارد برسد چه کسي به اين شيطنت‌ها توجه مي‌کند؟ باور من اين است که مبلغ اين باشگاه به يک ميليارد نزول پيدا مي‌کند چون راه‌آهن نمي‌تواند در ليگ شرکت کند. خريدار هم بايد توجه کند که اين باشگاه 5-6ميليارد بدهي دارد.

وي با بيان اينکه اجازه دهيم بلايي که سر استيل‌آذين آمد سر راه‌آهن هم بيايد، گفت:‌ مگر استيل‌آذين يادمان رفته است؟ اين تيم به ليگ دسته اول رفت اما کسي نمي‌داند استيل‌آذيني هست يا نه. فرض کنيد راه‌آهن از تهران خارج شود، ديديد چه بلايي سر پاس آمد، تيمي که بازيکن تربيت مي‌کرد و نقش فعالي در فوتبال داشت،‌ حالا کجاست؟‌ نابود کردن فوتبال همين است.

نژادفلاح با بيان اينکه از طرفداران جدي واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي است عنوان کرد: تا وقتي بخش خصوصي سرمايه‌گذاري نکند فوتبال به جايي نمي‌رسد. با همه اين تأکيد من نگران واگذاري هستم چرا که اگر اين دو باشگاه با شيوه درست واگذار نشوند بلاي پاس سرشان مي‌آيد. همان بلايي که سال گذشته هم سر راه‌آهن آمد. بايد تلاش کنيم راه‌آهن در ليگ برتر بماند من هم اينجا از تاج،‌ کفاشيان و وزير ورزش خواهش مي‌کنم دستور بدهند اين تيم بماند. خواهش من اين است نماينده دادستاني به راه‌آهن به عنوان يک «برند» نگاه کند که اين برند ماندنش در ليگ برتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها