أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۹۲۲۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
منابع پزشکی فلسطین گزارش دادند که از بامداد امروز سه شنبه تا به این لحظه در بیست و دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی ۴۴ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل شبکه خبری فلسطین الیوم، منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند که با شهادت ۴۴ فلسطینی دیگر در بیست و دومین روز تجاوز اسرائیل علیه نوار غزه، شمار شهدا به ۱۱۳۱ نفر اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان رسید و همچنین ۶۵۰۰ نفر نیز در این تجاوزات زخمی شدند.

در همین رابطه «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان بمباران منزلی در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، «سهیل حسین نصار» به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی تاکید کرد که «بهاء الغریب» و علا کودک وی نیز در جریان بمباران گروهی از شهروندان در شمال رفح واقع در جنوب نوار غزه شهید شدند.

القدره بامداد امروز دوشنبه همچنین اعلام کرد که ۱۸ شهروند فلسطینی که بیشتر آنها کودک بودند در جریان بمباران چند خانه فلسطینی در اردوگاه البریج و همچنین ۵ نفر دیگر نیز در بمباران منزل خانواده ظهیر در شرق رفح به شهادت رسیدند که عبارتند از: عزت ضهیر ۲۳ ساله، ترکیه ضهیر ۸۰ ساله، یاسمین ضهیر ۲۵ ساله و دو کودک دیگر به نام های ماری ضهیر ۱۲ ساله و تسنیم ضهیر ۸ ساله.

به گفته وی همچنین ۳ نفر از اعضای خانواده الحشاش در رفح و ۵ نفر دیگر از خانواده النجار در خان یونس شهید شدند.

القدره اظهار داشت که «سهام النجار» (۴۲ ساله) در جریان بمباران منزل وی در خان یونس و «سهیله الجعل» (۷۰ ساله) در جریان بمباران حی الصبره در غزه شهید شدند.

بر اساس این گزارش همچنین دو شهروند دیگر از ساکنان استان مرکزی به نام های عبد الصمد محمود احمد رمضان ۱۶ ساله و عزت عبد الکریم عبد الرحمن الفلیت ۴۴ ساله و نیز یک کودک به نام دینا الاغا ۱۳ ساله در نتیجه بمباران پی در پی این منطقه به شهادت رسیدند.

همچنین در اثر بمباران منزل خانواده ابو زید در شهر رفح ۷ فلسطینی به نام های احمد عبد الله حسن ابو زید، وداد احمد سلامه ابو زی، شمه وائل ابو زید، مریم مرزوق ابو زید، فلسطین محمد ابو زید، عبد الله نضال ابو زید و بیسان ایاد ابو زید شهید شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها