أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
همزمان با شروع موج دوم سفرهای تابستانی 100 درصد گنجایش هتل آپارتمانهای مشهد تکمیل شده است.
به گزارش پایگاه 598، مهدی آجیلیان رییس اتحادیه هتل آپارتمانداران خراسان رضوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این موضوع، افزود: با پایان ماه مبارک رمضان شاهد ورود انبوه مسافران و زائران به مشهد هستیم که همین شرایط به صنعت گردشگری این کلانشهر جان دوباره ای داد.

وی بیان کرد: هم اینک حدود 430 واحد هتل آپارتمان با گنجایش 50 هزار تخت در سطح استان خراسان رضوی فعالیت دارند که هم اینک به صورت 100 درصد این گنجایش تکمیل شده است.

او در ادامه گفت: شاهد ورود خوب مسافران در این ایام هستیم اما فقدان زیرساختهای لازم ترافیکی، خدماتی و غیره موجب نارضایتی مسافران است.

رییس اتحادیه هتل آپارتمانداران خراسان رضوی با بیان اینکه افزایش حجم ورود مسافر مشهد را با مشکل مواجه می کند افزود: شمار بالای زائر و مسافر به دلیل ضعفهای بنیادین درزیرساختهای خدماتی، حمل و نقل، اقامتی، بهداشتی و غیره مشکلات و مسائل متعددی را برای مسافران ایجاد می کند که همین امر موجب نارضایتی آنان می شود.

وی تاکید کرد: این در حالی است که حس رضایتمندی مسافر در اصول گردشگری موجب تشویق سایر گردشگران به سفر می شود.

او گفت: در هر صورت هتل آپارتمانهای مشهد بطور کامل و فعال در دوره پیک و غیرپیک آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها